Heaven har født::) Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Spiste tyrkisk pepper forrige helg, dagen etter var jeg sår i gummen og trodde det kom av tyrkisk pepper. Men utover uka har det bare blitt verre. Tittet opp i gummen nå i stad, og da er den rød, men litt gulaktig belegg, litt gulaktige blemmer og sårt. Ihele gummen , drøvelen er blodrød og samme dritten nedover halsen. og noe store blemmelignende greier bakerst på tunga. Noen som har peil på hva dette kan være? svir litt når jeg spiser og drikker... Faen, vil ha det bort.. NÅ
NoDoubt Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Munn, hand og klovsyke. Er virus og går bort av seg selv. Varer i ca. 1 uke.
SaDa Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Aner ikke hva det kan være, men hør på apoteket om de har vært borti det og om de har noe mot det. Kan hjelpe å bytte til en tannkrem uten såpe. Mener den heter zendium. Fåes kjøpt på apoteket
Heaven har født::) Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2008 Oki takk for svar. Blir snart sprø. er sår men klør,så nå ønskr jeg meg stålbørste,, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå