mammatilpia Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Lekene har blitt ganske uinteressante her i huset. Det som er morsomt er og omplassere mors og fars ting. Litt slitsom ja... (Hun er 17 mnd.)
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Jepp, spesielt kjøkkenskapene. Finner øser, boksåpnere og alskens på de mest utenkelige steder. Og trusene mine ligger nederst i kommoden, veldig smart................ De er no litt artige og da!
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Min er i ryddebransjen! Tror hun er ganske unik, hehe. Her i huset kan vi ikke ha glass på bordet, for da rydder hun de ut på kjøkkenbenken. Hun setter skoene sine på plass når vi kommer inn døren. Hun hjelper meg å legge på plass klær som er brettet. Hun elsker å ta ut av oppvaskemaskinen. hehe, merkelig skrue hun her! Forøvrig kan hun rote skikkelig også, heldigvis
Jeinta78 Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Jepp! Samboer leita seg halvt ihjel etter babycallen i går, og fikk noen kommentarer på at han ikke kunne leite. Måtte vel trekke de tilbake når babycallen ble funnet inni veggen (pusser opp litt...)
Mammaja 120107 Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Ja delvis, men han har hovednaeringen sin innen lokketilbud. Han later som han skal gi oss noe, men trekker tilbudet i siste liten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå