Gå til innhold

Nå skjer det, baghera. Eller???

Anbefalte innlegg

Skrevet

En cm åpning og myk mormunn. Ble strippa i dag. MASSE kynnere etterpå og stakk overalt. Men nå da - ingenting... Hmmmmmmmmm. Orker ikke løpe i trapper for jeg har verdens største vonde hemorride - så jeg får nok bare smøre meg med tålmodighet. Noen som har noe til overs?? Hehe.

*roper på slimproppen*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor langt er du på vei ?=)

Er moden jeg og med en cm åpning :P meeen, skal spørre JM om hun kan se litt på meg på tirsdag..

Men de stripper kanskje ikke i uke 38+4??

Skrevet

Jeg er førstegangs og har ikke peiling - men er i uke 39 + 0 i dag. Trodde stripping var noe voldsomme greier så jeg skjønte ikke hun hadde gjort det før hun var ferdig - heldigvis... Det var ubehagelig men det var jo selve undersøkelsen også fordi det er så hovent nedi der nå... Men vips så var hun ferdig! Men nå er jeg litt skuffa for det var så masse aktivitet etterpå men nå er det heeeeelt tyst... Får gå meg med en tur i morra og se om jeg kan erte det i gang igjen kanskje?

Men du - 38+4 - det er jo ikke mange dagene mellom oss da - kanskje du kan bli strippa også?

Forferdelig ord forresten... Men altså ikke noe spesielt å grue seg for. Hvertfall ikke for meg.

HI

Skrevet

Skal spørre om hun kan strippe meg litt på tirsdag :P hehe!!

JM er nemlig sikker på at jeg føder snart, siden jeg er moden osv:P og plages med kynnere og modningssmerter ;p

Hørt d å gå en tur skal hjelpe.. uansett, så er det kjempesunt med mosjon på slutten.. :) Jm fortalte meg at, hvis jeg gikk en liten tur hver dag, ville fødselen blir VELDIG mye lettere :)

Hvor skal du føde??

Skrevet

Jeg går turer hver dag men de blir kortere og kortere fordi jeg blir så sliiiiiten. Lykke til med stripping og lets hope for snarlig fødsel for vårs begge!

Skrevet

Ja, lykke til du å =)

Merker at jeg kjenner etter på hver lille vondt jeg har, å håper på noe mer ;D

Skrevet

Hadde jeg orka sex hadde gubben fått gjennomgå nå;-) Men orker ikke tanken en gang... Men det skal visst hjelpe. Jeg får holde meg til noen gåturer. Og håper det ikke drøyer til uti februar...

Skrevet

Sambo får gjennomgå her ;) Men virker ikke som han har noe imot d såeh ;)

Skrevet

Hehe nei de pleier ikke klage over sånn behandling - gutta våre:-) Du får si heldiggris til ham. Min har ikke fått på en måned, men han sier det ikke er synd på ham.

Skrevet

overrask han ikveld ;p

Skrevet

jeg lurer på om min jordmor vil sjekke meg da jeg skal til hun den 17 og har 3d ul termin 18 og ordinær ul den 24.. jeg vil vite om jeg er moden å sånn! tror dere hun kan gjøre det? eller er det teit å spørre henne?

takk jenter:)

Skrevet

Ingen spørsmål er teite så det så:-) Spør du - hun gjør det jo ikke hvis det ikke er hensiktsmessig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...