Go`mamma`n... Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 La snuppa klokka 19.15, og ho er forsatt våken.......Kjenner jeg begynner å bli litt oppgitt nå.....
mai mammaen til to Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 huff.. kjedelig da.. her er snuppa fremdeles våken også. men det er fordi hun er syk da.. hun har helt feil døgn rytme nå.. har hatt falsk krupp så har vært våken masse de siste nettene.. men nå er det gått over til masse feber..hadde plutselig nesten 40 i feber isted.. men fikk paracett og nå er hun lys våken og i full fart.. sitter å leker med pappaen på gulvet nå mens mammaen er ganske sliten og snart klar for sengen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå