Gå til innhold

Når skal ho sovne...........?


Anbefalte innlegg

Skrevet

La snuppa klokka 19.15, og ho er forsatt våken.......Kjenner jeg begynner å bli litt oppgitt nå.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff.. kjedelig da..

 

her er snuppa fremdeles våken også. men det er fordi hun er syk da.. hun har helt feil døgn rytme nå.. har hatt falsk krupp så har vært våken masse de siste nettene.. men nå er det gått over til masse feber..hadde plutselig nesten 40 i feber isted.. men fikk paracett og nå er hun lys våken og i full fart..;) sitter å leker med pappaen på gulvet nå mens mammaen er ganske sliten og snart klar for sengen..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...