LizzyG Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Jeg synes egentlig ikke det. Men du skulle vært en av mine beste venner du da, for hun takket nei til å bli kjæresten til Aksel.
En_av_hver Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2008 HÆ????? Blind, døv eller bare skjønte hun ikke hvilken mulighet hun fikk he, he!!! Han virker jo utrolig sympatisk også........;-)
LizzyG Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 De er gode venner og han er ofte på besøk hjemme hos hun, men hun ville ikke ha en kjæreste som har 300 reisedøgn i året. Og det skjønner jeg egentlig. Men hun synes heller ikke at han er stygg;)
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Oj, jeg skulle ønske jeg var venninna di!!! he he
En_av_hver Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2008 Ja...du sier noe der;-) Så nå at du bor i Øvre Eiker, da er vi ikke så langt unna hverandre vi da :-)
LizzyG Skrevet 11. januar 2008 #8 Skrevet 11. januar 2008 Hehe... Hvor bor du da? Det er bare å roe det egga En_av_hver_farge for hun venninnen min bor i Oslo, så Aksel sniker ikke rundt husveggene her i Hokksund;) Hehe...
En_av_hver Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. januar 2008 Søren og!!!!!!! Kanskje like greit, siden jeg er godt gift tjihi:-) Jeg bor litt lenger ned mot Drammen jeg, men er blitt veldig "fan" av Hokksund i det siste. Har flere venninner "oppi der" og synes det har blitt kjempetrivelig!!! Fine kafeer......som det stod om i avisa i dag;-)
LizzyG Skrevet 11. januar 2008 #10 Skrevet 11. januar 2008 Ja, kommer egentlig fra Oslo og har bodd noen år i Drammen, men trives veldig godt her i Hokksund.
nickoline og supermann Skrevet 11. januar 2008 #11 Skrevet 11. januar 2008 Enda flottere i virkeligheten.......sukk sukk! Å snakke med han får hjertet til å hoppe over et slag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå