Mädchen Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Bor i by og synes jeg ikke har behov for bil. Men lurer på om jeg er litt alene om det? Ser på diskusjonen om bilsete med eller uten base så er det ingen som sier at de ikke har kjøpt base fordi de ikke har bil. Har jo kjøpt bilsete selv om jeg ikke har bil. Det hender rett som det er at jeg sitter på med andre eller tar taxi. Hvis man må avgårde i en fei så er det ikke så lett å få taxi med sete til et lite knøtt. Lang digresjon, uansett; Bil eller ikke bil?
mamma`n til nurk Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Har du ikke behov for bil, ikke skaff deg en. Det er en stor utgift, og man blir "avhengig" av den..
C&M&H Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Vi hadde ikke bli når vi fikk nr en, så tok bussen hjem fra føden! hehe. Vi kjøpte etter hvert da, men vi bor ikke midt i byen heller. Hadde jeg bodd i en stor by med bra kollektivtilbud hadde jeg kvittet meg med bilen. Det er dyrt og ikke spesielt miljøvennlig. Mulig du vil trenge bil når ungen blir større og skal kjøres hit og dit men ellers er det vel ikke nødvendig??
nøffemamma Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Vi har bil,men jeg har ikke lappen... stresser ikke med dette siden vi bor i Oslo, og bruker ikke bil så ofte heller. Men er veldig kjekt siden vi har to sett besteforeldre halvannen time unna. Deilig å kunne kjøre på besøk, og slippe åd rasse med alt på tog eller buss:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå