minnimi Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Vi skal gifte oss i juni, og innviterer 70 gjester. Regner med ca 55 av dem kommer. Så har vi ikke så mye å rutte med, så jeg tenkte at middagen kun skulle være for nærmeste familie. Skal ha middagen og festen på samfunnshuset her vi bor, så skal bestille mat. Blir det dumt at noen får komme til middag, og at resten kommer til festen?
☆lillastjerne☆ Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Jeg synes ikke det blir dumt!! Jeg tenker å gjøre noe slikt!! Kommer jo litt an på da..f,eks hvis man inviterer tanter og unkler som kommer langveis fra, så blir det jo litt dumt at de kun kommer på festen!!! Men har noen venninner som synes dette er "dårlig gjort", men så har de heller aldri planlagt noe bryllup...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå