Gå til innhold

ble det noe svar på hvem storm gråt sammen med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var en som skulle sjekke på web tv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke sikkert, men jeg synes det så ut som Julie.. Men aner ikke hvorfor...

Skrevet

Ikke Vilde da? Jeg er nemlig overbevist om at babyen deres kommer til å dø. Rett og sett for å skape seertall.

Skrevet

tror nok det var julie ja..pga de har pantsatt alt de eier og Jens august har stukket av med pengene..det var det første jeg tenkte,men vet ikke..;)

Skrevet

mener med 90% sikkerhet at det var liv jeg.. for meg var det ganske tydelig:)

Skrevet

trodde d var liv jg. mn godt mulig at det var vilde? hørt noe om at hu skal slutte. og som en annen sa at hu var overbevist om at ungen kom til å dø.

hørte at hu ikke klarte å kombinere cæsarrollen md ungen pga noe privat greier? at hu har abotert eller hatt SA ell noe. veit ikke om d stemmer menne.

Skrevet

eg tror dte er julie han gråter med.. sikkert pga de har gått konkurs! men vet ikke.. blir spennende å se på mandag!! ;)

Skrevet

D var da vel Liv...D er jeg helt sikker på gitt..

Skrevet

Tror det er julie...mulig juni dør?? Eva sa jo: Det er jo ikke slik at dem dør altså... Synes det ble lagt opp slik...

Skrevet

Mange forslag her! Syntes det så ut som Julie jeg! Det bør ikke være noe med babyen! da griner jeg!

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at det var Liv... vi får vente til mandag og se hvem som har rett... :o)

Gjest irismor
Skrevet

Har dere ikke se og hør da jenter. Der kan dere lese dere frem til hva som skjer. Men det står ikke noe hvem han gråt sammen med.

Skrevet

Hei, det var meg som sjekket :-) Det var Liv. Storm griner fordi Vilde ikke vil ha ham likevel og Liv griner fordi Jens August stakk av... nå er jeg sett hele episoden, hehe...

Skrevet

D er LIIIIV for n'te gang..Har sett episoden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...