Gå til innhold

ull bodyer og tights..........hvor viktig??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor viktig er dette i mars???? var på h&m idag og de sa at de ikke fikk inn mer nå, fordi det nærmer seg vår.........og de var tomme for nyfødt strl...Holder det med bomullsbody og strømpbukser under tøy, tenker på å være ut i vogn og voksipose i plussgrader...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker for det meste bommullsbodyer og strømpebukser nå jeg...har ikke invistert i så mye ull...så lenge jeg kler på han godt ellers...triller ikke så mye ute når det er minus grader heller...

Skrevet

Det er jo ikke kjempebillig heller, og dumt å bruke masse penger på dette hvis det ikke blir brukt....Nok av annet å bruke penger på nå før babyen kommer:)

Skrevet

Jeg har kjøpt to bodyer og en strømpebukse i ull. Jeg sverger til ull og så små unger klarer ikke regulere temperaturen selv og da er ull supert.

Det er andre butikker som selger ull.

Skrevet

Syns ikke h&m er særlig gode på ull uansett:( Jeg har kjøpt på cubus, både vanlig og peanuts (bomull på innsiden). Syns de er veldig gode. Jeg har brukt de mye og vasket de mange ganger, og syns de holder seg godt:) Såvidt jeg har kunnet se har cubus ull hele året, hvertfall bodyer og strømpebukser.

Skrevet

Fant ikke i nyfødt strl på cubus heller jeg, og på lindex hadde de kun bomull og blanding av bomull og ull.........Får kanskje ta meg en runde til til uka.

Skrevet

Alle barneutstyrsbutikker har ull - litt dyrere og bedre kvalitet enn H&M. Ellers har spareland (tror jeg det heter) noe som heter "tom og trine" - ullklær - kjempebillig og visstnok bra kvalitet.

Skrevet

Hvor ligger "spareland" ??

Skrevet

Det ligger i buskerud - sorry jeg trodde det var en kjedebutikk men det ser ut som det bare er den ene. Trodde det fantes over hele Norge jeg. Sorry:-)

 

Men på nettet finner du masse ullgreier - sjekk ut nostebarn.no eller bansull.no

Skrevet

tror hun mener sparkjøp;) Ev www.sparkjop.no

Skrevet

Hehe, mulig det er flere spareland, sparkjøp. Sparkjøp har hvertfall tom&trine ull.

Skrevet

Og en del G-sport-butikker selger merket Janus, de har både bodyer og strømpebukser i ull til barn.

Ull er bra hele året, selv om det blir svett eller tissevått så blir det ikke kaldt. Bomull, derimot, blir kaldt når det er vått. Det er jo en fordel med ull selv om det er april eller mai, mener nå jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...