Gå til innhold

dere med jenter please se her....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vasket jenta mi godt isted etter en god bæsje bleie...la merke til inni tissen hennes er det et ganske stort hull som fører inn til noe inni som set ut som "kjøttstykke"hmm dårlig forklart,men har dere sett dette på deres små og er det normalt? samboer bare ler av meg...tørr ikke spør helsesøster....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjære deg, har du noen gang sett deg selv nedentil?????

Skrevet

hei!

skjønte ikke helt hva du mente, men tror det er bedre at du "manner" deg opp til å spørre helsesøster. de svarer på så mye rart alikevel. ;) alle foreldre har mange rare spørsmål.

håper iallefall alt er i orden. :)

Skrevet

høres ut som vaginaåpningen. Vi har da hull der vi også:)

Skrevet

nei jeg har faktisk ikke sett meg selv der for å være ærlig....men rekner med etter den kommentaren at det er normalt

Skrevet

ja kansje jeg skulle mannet meg opp å spurt,men det hørtes normalt ut f or dere...takk for svaret:)off er skikkelig høne mor bekymret for masse rart

Skrevet

man skal jo ha 2 hull, vagina og urinåpningen, urin åpningen sitter øverst.

Skrevet

men inni det første hullet fører det inn til urinrøret?

Skrevet

ja det er et hull, som liksom er urinrøret..... et litet hull, og vagina hullet er større...

Skrevet

Det er nok ikke alle det er like lett å se urinrøret på:) Det er i alle fall min erfaring etter å ha katerisert mange damer. Har verken sett eller sett etter på tulla mi. Er nok vaginaåpningen du ser. Spør hs hvis du er usikker. Ikke lett for oss å vite hva du ser. høres normalt ut:)

Skrevet

sant det, ikke lett å se på jenter.

Skrevet

Urinrørsåpningen kan være litt vanskelig å se på jenter, og det er ikke meg bekjent at det er noe "kjøttstykke" der.. Men nedenfor er jo skjedeåpningen. Kjøttstykket slo meg først kunne være klitoris, men den er jo ikke innenfor noe hull da.. Spør hs du :-)

Anonym med første svaret- det kunne du spart deg da!

Skrevet

Det er garantert skjedeåpningen, jenta mi ser ut akkurat sånn som du beskriver ;)

Skrevet

lettelse,takk for masse svar:)

HI:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...