Gå til innhold

noen som har opplevd det samme?(detaljer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag er jeg i uke 5+3.. i dag kom fikk jeg en brunaktig utflod.. ikke mye,men det har kommet litt med jevne mellomrom siden i ettermiddag.. noen som har opplevd det samme?

Er redd for at det er noe galt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde det samme da jeg var i uke 4 og beg av uke 5, jeg gikk til legen for å sjekke hcg stigningen med 2 dagers mellomrom, men det var ikke noe å engste seg for i mitt tilfelle.

Den steg fint og da er alt som det skal der inne, så hadde jeg engstet meg mye hadde jeg gjort det.

mange blør litt da de skulle hatt mensen normalt sett, og hos deg er det bare litt brunt, hadde ikke engstet meg så mye for det.

Jeg hadde rødt blod også jeg, ikke mye men nok til at det var 2 truseinnlegg til dagen, så som sagt, hadde ikke engstet meg så mye når det bare er litt brunt.

Lykke til:)

Skrevet

takk for svaret:) ble litt roligere... skal ta kontakt med legen min på mandag..

Skrevet

Hei!

Jeg begynte å spotte 30.12 og tok for sikkerhetsskyld en gravidistetstest for å sjekke om jeg kunne drikke alkohol på nyttårsaften, og da den var negativ var jeg jo selvfølgelig 100% sikker på at jeg ikke var gravid. Etter et par dager så snakket jeg med en venninne som fortalte at hun hadde blødd i de første 9 ukene av sitt forrige svangerskap, og hun har i dag en flott sønn på fire år.

Hun anbefalte meg å ta en test til, selv om jeg nå hadde begynt å blø litt til, og da var den positiv! Sjokk,- men utrolig glad! Er nå 5+1.

Jeg hadde småblødninger i 10 dager og måtte bruke truseinnlegg. Gikk til legen og målte hcg og alt var fint:-) Nå er blødningene borte og alt ser fint ut:-)

Skrevet

dytter denne opp igjen jeg

Skrevet

Dette er vel ikke det du vil høre, men brun utflod var ikke noe godt tegn for meg. Jeg fikk også det i uke 5 og det forsvant aldri. På UL i uke 7 så vi at det ikke hadde utviklet seg som det skulle, noe det heller ikke gjorde på noen UL'er fram til det endte i spontanbort i uke 11.

På den annen side er visst brun utflod veldig vanlig i svangerskapet. Så fremt det ikke er mye og så fremt det ikke vedvarer ville jeg tatt det med ro, men hvis det varer i mange dager ville jeg tatt kontakt med legen. Brun utflod er jo i utgangspunktet blodblandet utflod, men slimhinnene er skjøre når man er gravide så små blødninger er veldig vanlig.

Skrevet

Jeg hadde og brun utflod fra uke 5 til miden av uke 7 men alt var fint. Det kan gå begge veier selvsagt,men det er veldig vanlig å ha dette uten at det er noe galt med fosteret. Men jeg ville fått en UL uansett i slutten av uke 7 slik at du kan bli beroliget. Da vil du kunne se hjerteslag.

Lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...