Gå til innhold

Hei alle mai mammaer :) hva har dere handlet inn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 22+5 og har kjøpt endel klær, har så smått begynt å kjøpe inn litt rosa, vært på UL tre ganger etter den ordinære, og alle sier jente, så satser på d..

Vogn

seng

vippestol

flakser

smokker

smekker

sengetøy til seng og vogn

pynteteppe til vogn

helsetepper

Fått litt bamser

Krabbeteppe

Lekegrind

Er nok litt tidelig ute, men klarer bare ikke la vær

Flere som har handlet litt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow du har virkelig stått på! Hehe... deilig å ha så mye i orden da. Jeg og har kjøpt en del klær, og vogna er i hus. så fikk jeg vippestol og lammeskinn og håndklær til den lille i julegave. Jeg er ganske fiksert på dette med salg og sånn så har tenkt å vente til salget starter på barnas hus om et par uker. da regner jeg med å nærme meg deg ;o)

Skrevet

ja det har blit endel, mamma har kjøpt vogn og vippestol da, så har jeg fått litt av svigers, svigers kjøpte senga.. Klær har jeg handlet sånn litt etterlitt,det er jo så gøy, dårlig tolmodighet jeg, klarer bare ikke vente :)

Skrevet

Vet åssen det der er ja ;o) Er deilig med besteforeldre som kjipper inn litt penger i ny og ne. Her var ordningen at hvis jeg lagde et barnebarn til svigerfar skulle han betale vogna, så håper pengene for vogn kommer inn i løpet av noen uker. Da skal jeg og begynne med seriøs shopping :o) også skal man vel ikke se helt bort fra at mamman min plutselig tar meg med på shopping. Hun syns det er såå stas! Og da må jo favorittdatteren skjemmes bort litt :o) ( er da eneste datter i huset så ingen tror jeg har en fryktelig favoriserende mor)

Skrevet

Ja det er deilig å få litt hjelp, jeg er veldig takknemmlig for det...

Skrevet

Hei hei.

Jeg er av den overtroiske typen, så jeg venter litt. Men i går så jeg en reklameplakat med gratis bleiebøtte for de over 6 mnd. på vei. Så jeg hentet meg en sånn. Ellers så kikker vi etter vogn. Noe mer er ikke i hus enda.

Har litt tid enda. :)

Skrevet

Hei.

Du har gjort mye innkjøp allerede ja..

vi har nesten ikke handlet enda, kun noen klær til den lille. Men vi skal ut å se oss litt rundt nå i helgen, må vel uansett bestille vogn også, så det kan nå ta litt tid før den kommer.

det jeg har kjøpt til meg selv er tre svangerskapsbøker, som jeg fordyper meg litt i om kveldene:). Synger også litt vuggesanger til den lille om kvelden, så vi koser oss masse:)

Skrevet

Jeg slipper heldigvis å kjøpe inn så altfor mye da det er barn nr 3 vi venter, men jeg husker hvor stas det var å kunne kjøpe alt nytt! Jeg har en jente og en gutt ifra før så jeg har i prinsippet alt jeg trenger bortsett fra vogn; må ha en søskenvogn denne gangen siden den vordende storebror bare 18 mnd når nestemann kommer;o)

Men skal på 3D u.l så da får jeg kanskje vite kjønnet, og da blir det vel litt nye klær tenker jeg;o)

Men kos dere videre i shoppen, en ganske dyr handel, men veldig kjekt

Skrevet

OI...jeg har foreløbig bare kjøpt en body,en bukse og tre par sokker=) merker jeg tar det veeeeeeeldig med ro denne gangen=)Er 26 uker i dag.

Skrevet

vi var tidlig ute når vi kom over et opphørsalg så slo vi til :)

vogn

bilstol med sånn vogn understell...

vugge

seng

littegrann klær

voksipose

madrasser

så har vi arvet/lånt noe også : vippestol, brystpumpe, to dyner og vognteppe...

så de dyreste innkjøpene er unnagjort egentlig veldig godt å ha det gjort.. så nå gleder eg meg bare til å gå å kikke i butikkene etter sengtøy , klær m.m.

• 6 måneder senere...
Skrevet

liten dyne, overmadrass, pute, et sengetrekk. måtte bruke tilgodelappen på jysk før den ble for gammel.

ellers så har jeg bestemt meg for vogn, men ikke kjøpt ennå.

har litt fra før, men det er veldig lite. har en falleferdig stellekommode som jeg håper varer et par år før den trekker siste åndedrag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...