Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal ha pass til lillegull 3 dager i uken (8,5t). hva er rimelig å betale dagmammaen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.. Mellom 2 og 3tusen kanskje? I måneden.. Jeg betalte 4000kr for full plass, har inntrykk av at det var relativt rimelig..

Skrevet

Jeg spurte om akkurat det samme i går.. Noen sa 30 kr timen, andre sa 200 kr dagen.

Jeg skal være dagmamma i ca 2 mnd nå, tenkte å ta 4000 kr i mnd. Skal passe 4 dager i uken.

Jeg har ingen annen inntekr, og gjør dette for å hjelpe de frem til gutten begynner i bhg.

Skrevet

oi... hun har ønske om ikke å få betalt under 40 kr i timen... 50kr i timen var det hun tenkte. men jeg aner jo ikke hva som er vanlig nå for tiden. synes jo det var litt dyrt da...

Skrevet

4000 i mnd for å ha han 4 dager i uken? Er ikke det litt mye? Vi betalte rundt 3000 vi når vi hadde til storesøss, riktignok 2,5 år siden nå da, men..

Skrevet

Jeg hadde ei dagmamma for hånd, men hun ville ha 300 kroner dagen! (7 timer hver dag) Men det hadde jo blitt over 6000 i mnd! Det synes jeg var alt for mye!!!

Skrevet

vi betalte 35kr timen... Da sendte jeg med mat og bleier :o)

Skrevet

40 kr timen skulle bety rundt 4000kr i mnd det er mye hvis det bare er 3 dager i uka. Men kommer jo ann på hvor dere bor, prisene varierer jo masse. Tror de fleste dagmammar ikke har over 35kr i timeslønn da.

Skrevet

Det var det jeg fikk, når jeg var dagmamma første gang når jeg var 16.

Passet 1 barn 4 dager i uken og fikk 4000 bet.

Men det er jo bare 8 år siden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...