Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser du skåler rundt deg i kveld...

Hvorfor overser du min sentimentale skåletråd??!!

På plass, du er eneste mann til å varte opp en ensom sjel her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ble kastet ut av skåledebatten da det ble oppdaget at jeg drakk vann:-) mulig jeg må vente til de minste småyppertene har lagt seg:-) jeg overså ikke tråden din, så tell til ti og pust dypt:-)

Skrevet

Takk! Vann kan bli til vin kjære, helt i orden for meg.

Og joint sa du? *suge på totten*

Skrevet

Ble dårlig med det også da Ragna ødela hele gleden:-) så her sitter jeg kun med vannet mitt og unger som ikke vil legge seg...hrmmmffffff:-)

Skrevet

Livet er hardt!

Klarer du ikke å håndheve legge leggerutiner Ypperten? Så liksom for meg at du var en amnn med litt......tak i!

Skrevet

Vinen har visst reist rundt med blodet ser jeg. Skål igjen :o/

Skrevet

og akkuratt DER gikk vinen til hodet på deg angelmya ;D

skål! vil også benytte anledningen til å gratulere med hussalg (litt vemodig gratulasjonering på en måte?) du skal se at dagen imorgen blir god ;)

Skrevet

hehe.. du kan vel tro at de ungene med mine gener er enkle å få i seng:-) Først så bruker de alle FNs barnekonvensjoner mot meg, hvis jeg prøver å si at klokka nærmer seg leggetid, samt at barns rettigheter i følge dem selv blir undertrykkt hvis de ikke får mer bestemmelsesrett i forhold til leggetid!!!! jeg skal love deg at det er et mareritt å diskuterer med de drittungene:-)

Skrevet

Ja, der gikk til litt skeis gitt......!

Takk for det ragna! Har jo forsøkt ett år, så det var selvfølgelig deilig. Bare litt sensitivt akkurat i overgangen, tenker jeg. Og når man finner stedet hvor man skal plante røttene sine igjen blir jo alt bare strålende!

Gratulasjonering? Er du også på flaska?! :oD

Skrevet

det forstår jeg veldig godt. det er egentlig rart hvordan man knytter seg til ting (bokstavelig talt) de blir en del av deg og din personlighet (som med redet ditt; du har jo gitt det av deg selv; innredet det med din personlige smak, malt vegger med fargene som passer deg osv) derfor er det jo noe som tilhører deg både fysisk og psykisk. klart det blir vemodig da ;) men jeg er bombesikker på at du vil gjøre ditt neste hjem like eiekjært som det du forlater nå. du skaper en god avskjedstund for deg selv og hjemmet du forlater, jeg tror ikke du vil glemme denne kvelden alene for siste gang (ikke at jeg er sikker på det, men lell;) bare du og huset og vinflasken.

gratulasjonering ja ;D det må nesten inn i ordboken! jeg kan ikke støtte meg på en slurp av vin engang.

lykke til på ferden med nytt hjem og ny innredning ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...