Gå til innhold

Etter-rier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe alle får? Eller hvor mange prosent får det? Hvor lenge varer det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er de like vonde som vanlige rier?

Skrevet

Veldig sjeldent førstegangsfødene merker noe til det, men de som er fleregangsfødene merker det som regel godt.

Skrevet

tror alle får det.det er jo livmora som trekker seg sammen.jo flere barn du får dess mer etterrier.du kjenner det skikkelig når du ammer de første dagene

Skrevet

Alle får det vel, men det varierer hvor mye en kjenner av dem. Det er jo livmora som trekker seg sammen for å minke til den størrelsen den var før graviditeten. Har hørt at flergangsfødende gjerne merker mer til dem enn førstegangs. Jeg kjente etter-riene de første par-tre dagene etter fødselen når jeg ammet, og de kjennes litt som de vanlige riene, men er ikke på laaangt nær så sterke (i hvertfall ikke for meg) ;)

Skrevet

Ok, for nå ble jeg ordentlig redd for at jeg skulle få like vondt etter fødselen også! Men bra det ikke er sånn da :)

Skrevet

Jeg fikk voldsomme etterrier i 2-3 dager selv om jeg var førstegangs, så man vet jo aldri... Men de fleste er ikke så plaget av dette. Jeg gruer meg litt til denne gangen hvis det skal bli verre...

Skrevet

Jeg hadde kraftige etterrier i et par dager etter fødselen, var da førstegangs, og det v ar skikkelig smertefullt, gruer meg til det denne gangen, siden jeg har hørt at det blir verre for hver gang.

Skrevet

Etter min første fødsel kjente jeg det når jeg ammet og at livmoren trakk seg sammen, men det var ikke VONDTvondt, bare rart og litt ubehagelig. Men etterrier for fleregangs har jeg hørt er verre. Jeg gruer meg til det, men om du har veldig vondt så får du vel noe for det tenker jeg... (og jeg lever i håpet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...