Zyan Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Lenge siden jeg så en slik tråd, og jeg regner med at mange har flauser de trodde de hadde glemt (som min) eller som de nylig har gjennomført.. Min strekker seg ca 8 år tilbake. Jeg hadde fått en dildo av typen, nettopp fordi han visste jeg ikke ville vite av slike ting, han syntes det var morro..eh, veldig. Jeg puttet den da under overmadrassen på senga, og glemte den. En stund senere var jeg og en venninde på heisatur på byen, hun overnatter hos meg (ikke god plass, kun 1 seng) så vi deler dobbeltsengen. (gubben var IKKE hjemme, hehe) Lå å pratet og babla før vi la oss til å sovne, hun sier natta og snur og kaver i senga før hun finner sovestilling...noe som tydeligvis førte til at denne "flotte" vibrerende dildoen slår seg på.. Drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr........................... "Hvah erj det a"? snøvler det ved siden av meg. "Hva da"? sier jeg, hørte ikkeno. "Thror det er myggh her jeg...assa" sier hun. Ups tenker jeg og kaster meg nærmest under madrassen og skrur av tingen samtidig som jeg slenger et blad i veggen. "Tok jævelen!" sier jeg. "Jæhvli bra....attah.." sier hun og sovner. Hun var så full at hun ikke husker noen "mygg"...heldigvis! Kom på dette igjen igår, trodde aldri jeg skulle glemme det..hehe.
Mamma´n til A og F Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 He he Tja, hva med den gangen jeg luftet ene puppen etter intens amming og såre brystvorter. Glemte at puppen hang ute, da jeg åpnet døren for feieren.....
snurkle Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Jeg har en grusom en som jeg blir rød bare jeg tenker på den dag i dag. Har tabba meg ut mange ganger, men ALDRI så ille som denne. Jeg gikk på folkehøyskole og bodde på internat. Jeg trodde døra som vanlig var låst og (uææh, jeg fatter ikke at jeg forteller det her) satt på sengekanten med buksa rundt anklene og koste meg med et massasjeapperat på en..eh..alternativ måte. Da braste døra opp og der sto den hyperkristne utvekslingsstudenten fra Canada med store øyne og åpen munn. Jeg rakk ikke gjøre noe, bare glodde tilbake. Hun mumlet kjapt noe "sorry, wrong door" og slang den igjen. Heeeeeeeerregud, jeg trodde jeg skulle daue, tørte ikke møte blikket hennes resten av året. Jeg er en rimelig uredd bergenser, men jeg krymper meg fortsatt når jeg tenker på det. Lurer på om hun noen gang fortalte det til noen..?
Mamma´n til A og F Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Åhhhh herre min, aninia!! Rødmer bare ved å lese....Tror jeg hadde daua!!
Zyan Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2008 hahahahahaha!! uff, stakkars deg..! hihi, uff nei, det var sikkert LITE gøy ..
snurkle Skrevet 11. januar 2008 #7 Skrevet 11. januar 2008 For å si det sånn, dette er første gangen ever at jeg har fortalt det til noen og det er 14 år siden.. Men jeg kommer nok ALDRI til å fortelle det til noen jeg kjenner hehe..
Zyan Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. januar 2008 syntes MIN var flau jeg, hehe, helt til jeg leste din aninia...hihi. Hadde ikke fortalt det til noen jeg heller var jeg deg, emn utrolig morro å lese om da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå