Gå til innhold

au,au, au.Bebisen har slått seg til ro rett under ribbeina

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beibien min ligger kun i øverste del av magen og ligger og dytter meg i øverste del av magen og ribbeina. Det er fryktelig ubehagelig da jeg har problemer med å bøye meg på grunn av dette, i tillegg til at det til tider er smertefullt.Jeg er i uke 32 nå og lurer på når det er vanlig at magen "faller ned"?Regner med at det blir mindre ubehagelig for meg da. Jordmoren sa at barnet kanskje ligger i seteleie,siden hun ikke kunne si sikkert hvordan barnet lå. Noen med lignende erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det samme her er bare i uke 31 og det er heilt grusomt blitt dei siste dagene:( er jo så leeenge igjenn at eg tror eg tørner:) kan huske at det blei litt bedre dei siste to-tre ukene sist sv skap eg fødte 10 dager før term...så det er jo ikke så mangen uker igjenn da....

Skrevet

Når jenten min setter seg så har jeg hun opp under ribbeina... Jeg dytter litt på henne så flytter hun seg...Noe i protest da..=o)

babyen din flytter nok på seg etterhvert...

Skrevet

Har det samme problemet. Mye sparking og slåssing med ribbeina og fy søren så vondt. Tenkte det skulle gi seg etter hvert, men nå er jeg i uke 37, hodet har festa seg og magen har sunket ned. Så mulig det ikke gir seg før etter fødselen er over?

Skrevet

Her er det desverre også vondt i ribbeina enda, er 38+4..Føler jeg burde sitte bakoverlent og spise fordi det er så ubehag å lene seg forover, men hvor lett er det å få inn middagen slik..? he he. Er ikke så mange sparkene jeg kjenner i ribbeina, men heller bare at gullet presser på. Er helt øm! Står jo overalt at magen vil synke og sånt, men selv om han har hodet godt nede i bekkenet så føler jeg han ligger like høyt som før. breier seg, den lille gutten min ;o) Men nå tar jeg jo motet fra deg! Ikke meninga.. Sikkert forkjellig med dette som alt annet! Krysser fingrene for at din unge finner ut at det er kjedelig å dytte på ribbena i lengden! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...