Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Beibien min ligger kun i øverste del av magen og ligger og dytter meg i øverste del av magen og ribbeina. Det er fryktelig ubehagelig da jeg har problemer med å bøye meg på grunn av dette, i tillegg til at det til tider er smertefullt.Jeg er i uke 32 nå og lurer på når det er vanlig at magen "faller ned"?Regner med at det blir mindre ubehagelig for meg da. Jordmoren sa at barnet kanskje ligger i seteleie,siden hun ikke kunne si sikkert hvordan barnet lå. Noen med lignende erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 det samme her er bare i uke 31 og det er heilt grusomt blitt dei siste dagene:( er jo så leeenge igjenn at eg tror eg tørner:) kan huske at det blei litt bedre dei siste to-tre ukene sist sv skap eg fødte 10 dager før term...så det er jo ikke så mangen uker igjenn da....
♥Tullerusk♥ Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Når jenten min setter seg så har jeg hun opp under ribbeina... Jeg dytter litt på henne så flytter hun seg...Noe i protest da..=o) babyen din flytter nok på seg etterhvert...
En, snart to :) Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Har det samme problemet. Mye sparking og slåssing med ribbeina og fy søren så vondt. Tenkte det skulle gi seg etter hvert, men nå er jeg i uke 37, hodet har festa seg og magen har sunket ned. Så mulig det ikke gir seg før etter fødselen er over?
gulda Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Her er det desverre også vondt i ribbeina enda, er 38+4..Føler jeg burde sitte bakoverlent og spise fordi det er så ubehag å lene seg forover, men hvor lett er det å få inn middagen slik..? he he. Er ikke så mange sparkene jeg kjenner i ribbeina, men heller bare at gullet presser på. Er helt øm! Står jo overalt at magen vil synke og sånt, men selv om han har hodet godt nede i bekkenet så føler jeg han ligger like høyt som før. breier seg, den lille gutten min ;o) Men nå tar jeg jo motet fra deg! Ikke meninga.. Sikkert forkjellig med dette som alt annet! Krysser fingrene for at din unge finner ut at det er kjedelig å dytte på ribbena i lengden! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå