litakine og Theodor Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Alt det her snakket om Lier (i sammenheng med Lier sykehus) får meg til å få så hjemlengsel.. Men gubben nekter å flytte
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Ja der kan du se, her sitter vi en hel klubb med fristerinner for å få deg hjem til Lier;)
Turid Laila Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Det er nå fint her i Lier, selv om jeg selv skulle ønske jeg bodde i Heggedal eller på Bleiker. Men der er ikke lommeboka mi helt enig!
litakine og Theodor Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2008 ja, jeg elsker Lier! Bodde der til jeg var 17, og har så veldig lyst til å flytte tilbake! Hvertfall etter at jeg fikk barn
snurkle Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Kom jo litt an på hvor, men det er mange fine steder i Lier ja. Hvor bor du nå da?
velger nick en annen dag Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 En gang liung,alltid liung..:-) Savner også Lier men veien ble for lang til jobben desverre......
litakine og Theodor Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2008 Nå bor jeg i Finnmark, hehe, så det er et voldsomt stykke unna! Men det er Sylling som er hjemplassen ( og selvfølgelig den fineste delen av Lier, hehe)
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 12. januar 2008 #8 Skrevet 12. januar 2008 litakine og Theodor Heggedal er ikke noe å Hyge etter, bokstaveligtalt. Bor i Vollen, 7 min unna med bil. Gått på skole i Heggedal, og det er et møkkasted blitt, uten like! Ville ikke latt mine barn vokse opp der gitt... Selv om vi kun bor 7 min unna, er det myyyye som skiller mellom disse stedene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå