Knøttefrøken Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 har kjøpt dette idag og sitter å venter på at den skal bli litt kaldere så jeg kan drikke den...MEN, funker det? Har hørt at den skal hjelpe til med å øke melkeprod, men på pakka står det bare, bra for å unngå at barnet får luftsmerter....hmmmmmmmmm
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Jeg drikker det innimellom, synes det hjelper masse både på luft og produksjon. Mulig det bare er innbilning, men den smaker jo ok, så hvorfor ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå