~sjiraff~ Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 så det så.. Skippa bare gjennom H.C. og da satt Storm og Vilde og gråt sammen hos legen og fikk en eller annen brosjyre om feber og barn...
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 ja, det var i dagens... :-) vi snakker om mandagens...
~sjiraff~ Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2008 hehe.. okay.. ser hvor mye jeg følger med )
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Ha ha, prøver dere å dytte andre tråder nedover her eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå