tryllepike * lykkespirer* Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Har en syklus på ca 33 dager, hadde sist mens 22.des og tror jeg fant el i forigårs/igår. Sjekket livmortapp og den var åpen, og hadde litt, men ikke mye elslim. Har hatt sex annenhver dag helt siden mens, og seff i går også. Og nå kjenner jeg at jeg allerede søker etter graviditetstegn......og tror du ikke at jeg finner det, puppene er super ømme...men det er vel alt for tidlig er det ikke????
madisen Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Litt tidlig ja. Det tar ca en uke fra befrukning til egget eventuelt fester seg. Før den tid kan du umulig kjenne noen ting. Men det må du vel ha lest før? Siden du er i 8pp mener jeg? Uansett, lykke til :-)
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2008 Det er så mye rart som fork sier på disse sidene. Leste akkurat på 1.trimester og der var det en som hadde kastet opp fra dag 5 etter el. Man får vel bare håpe!! Føler jeg har gjort mitt i hvertfall..hehe. Faktisk litt vanskelig å være sikker på noe selv om jeg har provd lenge, har jo aldri følt det på kroppen selv!!:-)
madisen Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Stå på, det ordner seg nok for snille piker skal du se :-) Om hun på 1. trimester kasta opp 5 dager etter el... var nok pga noe helt annet. Du har rett, det er mye rart på disse sidene :-)
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2008 Jeg står på!!:-) Det kule er at kjæresten min synes bare det blir morsommere og morsommere å ha sex så det er ikke vanskelig å kjøre to dagers intervaller!!! Gleder meg til den dagen jeg får det til!! Har du prøvd lenge??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå