Meg + 2 prinsesser Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 I morra ska æ hente pakka di, og æ e ikkje fornøyd sender æ den tilbake. Hehe:D Og JA, GP delfinale står på her:P
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 hehehehe returservice? hmmmm har jeg ikke hørt om! Tror du blir veldig happy jeg for de var sykt fine:) GP? Her er det Deal eller no Deal, men jeg sover snart sittende så kunne vel like gjerne sett på GP:) Si hva du synes i morgen da...
Meg + 2 prinsesser Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2008 Neida, det blir nok dårlig med returservice;) Er de like fine som de ser ut som så blir det helt knællers! Gleder meg som en unge til å få de opp:D Gitaren + andre instrumenter tar jeg dagen jeg får kåla meg til moss, eller da du får den inn.. Den er innmari søt den gitaren;) OFF!! Legg deg da vel? Gp er helt elendig..
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Jeg skal holde deg oppdatert om når vi får de inn jeg:)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2008 Jaa:) Kos deg da, så pling plonger jeg tumårråv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå