SuperMusa Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 ...sin egen side her inne. 50% av alle innelggene på kranglesiden handler jo om han...
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 takk for det, men med ditt innlegg så økte det til 55%:-)
SuperMusa Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2008 Hehe, prosentregning er ikke din sterke side kanskje...
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Har han noen sterk side da? Ja bortsett fra å google? :-)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Min sterke side er å ta opp vektproblemet til de anonyme som tydelig ikke er klar over dette selv, og som mulig er årsaken til at de velger anonymknappen:-)
miriam007 Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 lurer fælt på hva d er med denne yppert som er så fantastisk at hvert 3. innlegg innholder hans nick. men d vil vel tiden vise regner jeg med
miriam007 Skrevet 12. januar 2008 #8 Skrevet 12. januar 2008 hehe, takk takk. supermusa er ikke verst d heller ;o))
Amanda- Skrevet 12. januar 2008 #9 Skrevet 12. januar 2008 ja og egen fanklubb,,. du kan jo starte den du siden du allerede skriver nye innlegg om han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå