Gå til innhold

Yppert burde få...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...sin egen side her inne.

50% av alle innelggene på kranglesiden handler jo om han...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk for det, men med ditt innlegg så økte det til 55%:-)

Skrevet

Hehe, prosentregning er ikke din sterke side kanskje... ;)

Skrevet

Har han noen sterk side da? Ja bortsett fra å google? :-)

Skrevet

Min sterke side er å ta opp vektproblemet til de anonyme som tydelig ikke er klar over dette selv, og som mulig er årsaken til at de velger anonymknappen:-)

Skrevet

lurer fælt på hva d er med denne yppert som er så fantastisk at hvert 3. innlegg innholder hans nick. men d vil vel tiden vise regner jeg med :P

Skrevet

Hehe, for et utrolig bra nick ;)

Skrevet

hehe, takk takk. supermusa er ikke verst d heller ;o))

Skrevet

ja og egen fanklubb,,. du kan jo starte den du siden du allerede skriver nye innlegg om han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...