chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Jeg er 6 uker i morgen men ingen antydning til noe, har lest at noen her har registrert voksende mager i 5 uke og utover...??
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Besøk fra 3 tri =) Magen min kom i uke 20 - 25 =) Det er det som er "vanlig" for førstegangs =)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2008 Okay, takker=) Jeg er ikke førstegangs=) Andre gangs og nesten sikker på jeg bærer på to=) Første gang hadde jeg mage på bilde i uke 13, husker ikke helt når den kom=)
flypapir Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Jeg er 5 uker i dag, og har allerede denne uka fått TO spørsmål om jeg er gravid... Hun ene sa hun så det på ansiktet mitt, mens hun andre sa hun så det på magen. Selv ser jeg ikke'no!! Eneste jeg merker er at jeg er litt oppblåst på kvelden. Kan være det er det mange tolker som gravidmage...? Da jeg gikk gravid med tulla kunne nok folk se at jeg var gravid rundt uke 12.. tipper det blir enda tidligere denne gangen! Moro det synes jeg...
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Denne gangen kom magen veldig tidlig, faktisk allerede i uke 7, men det skal sies at jeg har gått ned mange kg pga kvalme, og da blir det en ekstra "tutt" på magen.. Men nå er jeg i uke 10, og jeg har ikke særlig mage på morgenen, men på kvelden ser jeg det veldig godt. Er det ikke vanlig å få mage ganske kjapt om det ikke er så lenge siden man gikk gravid sist?
perle* Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 jeg trodde jeg fikk mage i uke 8. dette var nok bare kroppen som var litt oppblåst, den forsvant ltt i uke 11. nå i uke 16 har jeg fått antydning til en ordenli gravid mage. som ikke kommer og går. =) jeg trodde jeg var gravid med 2 pga at magen min var så stor så tidlig. men her er det bare en. =)
L@boline Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Det er veldig vanlig at magen er oppblåst den første tiden, serlig om kvelden, og da ser magen ut som en gravidemage. Tarmene fungerer dårligere enn normalt pga hormoner. livmoren ligger nede i bekkenet til rundt uke 10-12 så det er ikke denne som synes ennå. Føler at magen min er veldig stor til tider jeg og (uke 8) men den er nok bare oppblåst ja. Blir hyggeligere med en "ekte" gravidemage :-)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. januar 2008 Gleder meg veldig til jeg får mage jeg=) Kunne gått ha fått den nå, hadde ikke gjort meg noe... går over i min 7uke nå.. hæres mer ut enn 6+0 liksom=) hehe
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 12. januar 2008 #9 Skrevet 12. januar 2008 jeg er 9+3 å i dag måtte jeg å kjøpe mamma bukser:)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. januar 2008 Hehe=) Kjekt da grysom... Jeg har fått med en venninde, masse fine gravid-klær som jeg gleder meg til å bruke=)
minime&spire Skrevet 12. januar 2008 #11 Skrevet 12. januar 2008 jeg har begynt å få mage nå har kjøpt meg mammabukser som jeg gleder meg til å bruke
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 12. januar 2008 Hvor langt har du kommet da minime&spire?
*gurimallaika* Skrevet 12. januar 2008 #13 Skrevet 12. januar 2008 Ikke la deg lure av at andre har begynt å "vokse". De er bare hovne og oppblåste. Det er jeg og. Jeg er 5+4, og skulle ønske at jeg ikke var det. Om noen uker vil det forsvinne, for så hs en normal mage til den begynner å vokse på ordentlig. Husker ikke når min begynte å vokse sist, men tror den begynte så vidt rundt uke 14. Da etter å ha vært normal i noen uker.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 13. januar 2008 Det er vel så forskjellig når magene starter vokse. Jag hadde god mage i uke 13 i mitt første svangerskap, og er nesten over bevist om at jeg bærer på to stk (det blir avslørt i morgen) hehe... Og gleder meg så til å få mage, så det har vel litt med det og=)
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #15 Skrevet 13. januar 2008 Heisan. Jeg venter nå nr 3,er 8+4, men kjenner at jeg er veldig oppblåst og hoven. Er nok ingen orntli mage enda som er kommet. Men med andre mann fikk jeg mage kjempe fort, den fallt bare ut;) Så jeg håper nå at jeg ikke får mage denne gangen før jeg er tippet over 12 uker ihvertfall. Lykke til, kos deg med magen..
Jannamor Skrevet 13. januar 2008 #16 Skrevet 13. januar 2008 Jeg blåser egentlig i om det er oppblåst eller ikke. For så mye baby er det uansett ikke så tidlig. Fakta er at jeg ikke får igjen mine bukser over magen. Det gjør sykt vondt med trange klær, så ja, jeg har måttet ut å kjøpe mammaklær, er nå 10+5. Har måttet bruke joggis siden uke 7 ca. Så deilig å få litt ordentlige klær om det er luft eller baby. Så lenge jeg ikke får vondt av klærne så er jeg fornøyd...
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #17 Skrevet 13. januar 2008 Jeg håper jo at magen kommer snart uansett jeg... Gleder meg til å bytte ut klærne mine med mamma/gravide klær!! Har mer av det nå enn sist jeg var gravid, synest at den gang gjorde bare klærne at jeg så feitere ut, heh... men det var vel sikkert noe i det også=) Men men, noe spesielt med den magen som kommer=)
venter7 Skrevet 13. januar 2008 #18 Skrevet 13. januar 2008 Hei chick 26! En stund siden jeg har vært aktiv her nå. Har vært bortreist en uke....dessuten hører jeg vel mest til på gravide slitere. Har hatt småblødninger hver dag siden testdag, så lurer fælt på hvor dette bærer hen. Skal forhåpentligvis (hvis jeg får time på dagen) til ultralyd og blodprøvetaking i morgen. Haugesund anbefalte dette nå. Så jeg krysser fingre og lever i håpet, men er fryktelig redd for svaret også..... Ser at det går fint med deg. Veldig godt å høre!!! Endelig innsett at du faktisk er gravid? Skal du også til ultralyd i morgen? Er vi akkurat 6 uker på vei da? Blir spennende for din del og da.....om det er en eller to der inne! Vi får oppdatere hverandre litt i morgen etter kontroll:) Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå