Gå til innhold

Hva spiser og drikker dere nå????


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

druer og pepsi max..... vil ha sjokolade!

 

Skrevet

Nakkekoteletter og øl! LOL! Og skal snart stappe i meg masse M! :))

Skrevet

hadde besøk litt tidligere i dag, og nå koser jeg meg med restene av sjokoladekaka! ("nemesis" heter den...klissete og kjempegod!)

 

så nå er jeg kvalm! altfor mye kake i magen! ;)

Skrevet

drikker rødvin og lengter etter nakkekoteletter og sjokolade og potetgull og pommes frites... her er skapet tomt og langt til butikken. hvis jeg graver i skuffen finner jeg kanskje en gammel herbalife-bar som mannen min ikke orket å spise opp. eller ikke, hvis jeg er riktig uheldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...