lengter daler ned i skjul... Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 druer og pepsi max..... vil ha sjokolade!
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Nakkekoteletter og øl! LOL! Og skal snart stappe i meg masse M! )
line_n & sara Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 hadde besøk litt tidligere i dag, og nå koser jeg meg med restene av sjokoladekaka! ("nemesis" heter den...klissete og kjempegod!) så nå er jeg kvalm! altfor mye kake i magen!
dårlig ånde Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 drikker rødvin og lengter etter nakkekoteletter og sjokolade og potetgull og pommes frites... her er skapet tomt og langt til butikken. hvis jeg graver i skuffen finner jeg kanskje en gammel herbalife-bar som mannen min ikke orket å spise opp. eller ikke, hvis jeg er riktig uheldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå