Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fnis fnis. her? trodde du at det var stemmen i hodet ditt som plutselig belemret seg med dib?

altså, du kan matte sier du? noen som hvisket at du hadde lyst å bli min private mattementor som ville stille opp 24 timer i døgnet (selv når jeg ligger å svetter over paranteser i søvne) kun pga at jeg er meg og at jeg er sterkere enn deg. ja? *blafrerforhardelivetmedøyenvippenemine*

Skrevet

Jeg har akkurat rulla meg en kjempejoint som jeg skal kose meg med i kveld og da vet jeg at mattekunnskapene mine faller dramatisk:-) Jeg hadde ikke stolt på de svarene jeg kom med, da hjernen min i kveld er ganske utarmert etter den siste ukas debatt her inne:-)

Skrevet

store debatter her inne i det siste? har vært innom ett par minutter siste uken, så jeg har ikke fått med meg begivenheten. jeg er for lat til å taste meg bakover. la meg gjette; vaksinering?

jointen gir deg fet hud og pløsete kinn, det er ikke verdt det ;)

Skrevet

se der ja!! ta fra meg den lille gleden jeg hadde i kveld du:-) Jeg er ikke pløsete og er langt fra fet i den perfekte huden min:-)

Skrevet

den perfekte huden din er ikke perfekt imorgen om du faller for fristelsen ikveld ;)

Skrevet

hrmmmffffff..... takk skal du faen meg ha... først denne susrsklia med kronisk sopp og nå dette!! Tenkte jeg skulle kose meg å være snill her inne i kveld, men nei da:-)

Skrevet

what?? men jeg er jo snill. jeg vil deg jo bare godt. dessuten må jeg passe litt ekstra godt på deg nå som tårnfrid ikke er her for å følge med deg.

utflod-sopp-utflod-sopp = ingen sammenheng

Skrevet

urghhhhhhhhhhhhh... du tar livet av meg:-)

Skrevet

det er ikke jeg som tar livet av deg, det er jointen ;)

Skrevet

Nei det er kommentarene dine her inne... jointen rakk jeg bare å rulle.. ditt troll:-)

Skrevet

fordi jeg kommenterte den fete huden din? glad jeg kunne hjelpe en gammel venn ;) hasj er bæsj ;)

Skrevet

jeg er ung og viril vennen:-)

Skrevet

hmm, hvis du sier så ;) jeg har da ikke sagt noe annet? hvor gammel er du egentlig? ;)

Skrevet

I min beste alder:-) nærmer meg 40 årskrisa som jeg hadde da jeg var 20:-) så er allerede ferdig med den:-)

Skrevet

en manns beste alder kommer ann på sjelen som tolker er det ikke slik? du må nesten utdype litt mer. klarer ikke helt å stadfeste deg, men om jeg sier sturla sturlasson, er jeg nær da? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...