ragna Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2008 fnis fnis. her? trodde du at det var stemmen i hodet ditt som plutselig belemret seg med dib? altså, du kan matte sier du? noen som hvisket at du hadde lyst å bli min private mattementor som ville stille opp 24 timer i døgnet (selv når jeg ligger å svetter over paranteser i søvne) kun pga at jeg er meg og at jeg er sterkere enn deg. ja? *blafrerforhardelivetmedøyenvippenemine*
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Jeg har akkurat rulla meg en kjempejoint som jeg skal kose meg med i kveld og da vet jeg at mattekunnskapene mine faller dramatisk:-) Jeg hadde ikke stolt på de svarene jeg kom med, da hjernen min i kveld er ganske utarmert etter den siste ukas debatt her inne:-)
ragna Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2008 store debatter her inne i det siste? har vært innom ett par minutter siste uken, så jeg har ikke fått med meg begivenheten. jeg er for lat til å taste meg bakover. la meg gjette; vaksinering? jointen gir deg fet hud og pløsete kinn, det er ikke verdt det
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 se der ja!! ta fra meg den lille gleden jeg hadde i kveld du:-) Jeg er ikke pløsete og er langt fra fet i den perfekte huden min:-)
ragna Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2008 den perfekte huden din er ikke perfekt imorgen om du faller for fristelsen ikveld
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #8 Skrevet 11. januar 2008 hrmmmffffff..... takk skal du faen meg ha... først denne susrsklia med kronisk sopp og nå dette!! Tenkte jeg skulle kose meg å være snill her inne i kveld, men nei da:-)
ragna Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. januar 2008 what?? men jeg er jo snill. jeg vil deg jo bare godt. dessuten må jeg passe litt ekstra godt på deg nå som tårnfrid ikke er her for å følge med deg. utflod-sopp-utflod-sopp = ingen sammenheng
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #10 Skrevet 11. januar 2008 urghhhhhhhhhhhhh... du tar livet av meg:-)
ragna Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. januar 2008 det er ikke jeg som tar livet av deg, det er jointen
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #12 Skrevet 11. januar 2008 Nei det er kommentarene dine her inne... jointen rakk jeg bare å rulle.. ditt troll:-)
ragna Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 11. januar 2008 fordi jeg kommenterte den fete huden din? glad jeg kunne hjelpe en gammel venn hasj er bæsj
ragna Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 11. januar 2008 hmm, hvis du sier så jeg har da ikke sagt noe annet? hvor gammel er du egentlig?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #16 Skrevet 11. januar 2008 I min beste alder:-) nærmer meg 40 årskrisa som jeg hadde da jeg var 20:-) så er allerede ferdig med den:-)
ragna Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #17 Skrevet 11. januar 2008 en manns beste alder kommer ann på sjelen som tolker er det ikke slik? du må nesten utdype litt mer. klarer ikke helt å stadfeste deg, men om jeg sier sturla sturlasson, er jeg nær da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå