Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Quinny speedi XL er den liten og grei til å ha i by?

- me bur ein plass så me ikkje får se vogna live, før me evt kvitter oss med den store bagvogna

Q-S XL er det enkelt å få med seg varer med den?

Evt andre vogner som er å anbefale til bruk i byen, men også i skogen (brei sti).

Er det mulig å få stramme skruene på understellet til Simo vogner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan hjelpe meg?

Er det noen som kan anbefale ei god og lett byvogn som ein og kan bruke litt offroad? Den bør også kunne leggast flat i ryggen.

=)

Skrevet

vi er veldig fornøyde med quinny freestyle til bybruk og skogsturer...speedi har jeg ikke prøvd.

Skrevet

De fleste trehjulinger er også gode å bruke offroad ettersom man kan låse framhjulet hvis man ønsker - og de er lette og nette å manøvrere.

TFK er ei vogn med veldig god plass, ryggen kan legges så og si helt flat og den veier kun 13 kilo. Tåler så mye som 30 kg!!

Easywalker er ei enda lettere vogn - 9 kilo, bred og god rygg, legges tilnærmet helt flatt, blir veldig liten sammenslått. Har et enklere og renere design enn TFK.

Quinny Speedi er jeg usikker på når det gjelder vekt, men den er ikke så veldig tung tror jeg. Den har ganske kort rygg så den vil nok bli for liten ganske fort, men ryggen er til gjengjeld forholdsvis bred.

Teutonia har veldig solide vogner som man også kan snu sittedelen på (noe som ofte kan være en fordel), legges helt flatt og finnes som både fire- og trehjulinger.

Phil and Teds er vogner som tåler hele 40 kilo!!! De er veldig lange og gode i ryggen og veier bare 9 kilo. Ryggen legges helt flat.

Skrevet

Er det ein mindre variant?

Skrevet

Har selv hatt Freestyle og var veldig fornøyd med den! Eneste ulempen er at den er veldig tung, hele 18-19 kilo, men hvis man ikke skal ha den inn og ut av bil hele tiden så har jo ikke det noe å si;-) Den er litt smal i sittedelen, men ryggen er lang. Den er nok en litt større vogn enn Speedi, Speedi er en enklere utgave egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...