Millapril Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Noen som så dette programmet på TV forrige dagen? Vi har ikke den kanalen, men det så ut som et "artig" program med mange lovende mødre og lure uttalelser om oss litt mer voksne mødre. Hadde bare vært morsomt om noen hadde sett.
Bellen^2 Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Jeg så det:) Kunne jo ikke la være. Var inne på Skravlesiden etterpå og der var det jo full ståhei, noe som ikke akkurat var uventet. I programmet ble vi introdusert for tre unge mammaer, ei som hadde ei jente på 2/3 år og to som var gravide og snart skulle føde. Det er visst flere av de som er med som også er/har vært aktive her inne på DIB. Så langt var det ikke noe "dissing" av oss litt eldre mammaer:) Jeg har lest her inne et sted at hun som kom med uttalelsen som ble brukt på disse plakatene som ble brukt som reklame for programmet visst nok hadde sagt det for å være ironisk, men det kommer jo dårlig gjennom på en poster:) Vi har en sånn fin Get boks som gjør av vi kan ta opp programmer og serier og se det når det passer oss, så jeg kommer nok til å se flere av disse episodene:)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 jeg så det programmet jeg også :-) Hun ene virket veldig flink med dattera si, de andre var gravide.....Kommer helt sikkert til å se mer på den serien. Var ingen spesielle kommentarer ang. voksne mødre i den første episoden men det kommer sikkert hehe
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Den gikk jeg glipp av, men jeg har også den Get-boksen så jeg skal jaggu stille inn på opptak :-)
Millapril Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2008 Bra det ikke var et diss-gamling-mødre program. Den diskusjonen er bare så kjedelig! Synd de ikke har sånn fin nett-tv som NRK har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå