Turid Laila Skrevet 12. januar 2008 #26 Skrevet 12. januar 2008 Ikea sine? nei de rommer litt over en liter tror jeg.
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #27 Skrevet 12. januar 2008 Jesus Maria, lizm. Kaller du en tilfeldig bisetning for å skryte? Nå, derimot, kan jeg vurdere å ta det til meg.
Ikkelektuell Skrevet 12. januar 2008 #28 Skrevet 12. januar 2008 Er det skamløst av meg å innrømme at jeg synes det nye nicket ditt er superbt?
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #29 Skrevet 12. januar 2008 Ja, definitivt. Men jeg blir selvsagt ganske smigret allikevel.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #30 Skrevet 12. januar 2008 Det heter dum, ikke dom... det er noe en får om en blir dømt i en rettsak... jeezzzz
Patetica fåkksi Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #32 Skrevet 12. januar 2008 Skrytepave. Typisk deg.
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 13. januar 2008 #33 Skrevet 13. januar 2008 Digre Mugger, Jeg fikk øye på nicket ditt i en annen tråd tidligere, og tenkte at det kanskje var den tidligere oktobergutten men nytt nick,- kun på grunnlag av den lille utvekslingen vår her forleden. He he. Jeg kan bare stemme i med de andre over her og si at det var velvalgt i sin geniale enkelhet. Balooa, At du ikke reiser til Norge før i neste uke er noe jeg burde ha fått med meg. Kanskje jeg projiserer, så jeg er utålmodig. Hm.. Er det noen du gleder deg spesielt til å treffe der? Eller noe du gleder deg til å spise, noe du ikke finner i Spania? Jeg lengter etter de mest banale ting innimellom, som Toro's Kantarell- og Sjampingjongsaus i poseform (gisp!) og Brelett. Jeg er tilsvarende sjokkert over hvor patriotisk jeg har blitt. Hvis noen plutselig nevner Norge eller snakker norsk på tv så reiser jeg meg forfjamset opp, merkelig rett i ryggen.
Patetica fåkksi Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #34 Skrevet 13. januar 2008 Daaaaah, Talulh-eller-hva-det-er, fyyyy faen du har liiiiiiiiiiiiite aa gjöre azz, som sitter her paa BIM kvart over fem om morran azz. Hei Bankhead. Jeg gleder meg til aa möte familien igjen, spesielt söstra mi, hennes Sambo og pölsehunden dems, som ikke har mött Adriana enda. Foreldrene mine var her i höst. Og som deg savner jeg norsk mat, f.eks norsk frokost med ordentlig bröd og paalegg. Og det at man kan spise ute naar man er sulten (ute = restaurant o.l) og ikke som her der kjökkenet stenger ca fire og aapner ikke för ca aatte, saa hvis du er sulten klokka fem eller halv sju er det synd for deg. Gleder meg til aa se at folk stopper paa rödt lys, ikke parkerer midt i rundkjöringer osv. Og snööööö!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå