Gå til innhold

Eksem og Phenamin..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør her,lite fart på ekseemsiden...Noen som vet om det er uheldig å gi Phenamin 1 ml morgen og kveld...Har fått dette til vår sønn,brukt dette hver dag,men egentlig bare om kvelden.Dager da han er svært urolig og "krevende" har vi gitt ham 1 ml,han blir da merkbart roligere og virker mer fornøyd,kan leke med lekene sine,noen ganger kan han virkelig være helt turbo og virker så ukonsentrert......Tror han får det bedre selv,hvis han får morgen og kveld.Han er nå snart 10 mnd.Setter stor pris på om noen har erfaring/råd angående dette.Skal snart tilbake til legen da men,spør likevel jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har i perioder gitt phenamin til mellomste pga han hadde mye plager om natten grunnet væske i mellomørne når han var forkjølet, den funket utrolig bra på ham. Ø-n-h legen som skrev den ut til ham sa at den ikke er vanedannende og trygt kan brukes over kortere perioder i hvertfall.

Skrevet

Takk for svar :o)

Skrevet

Jeg har brukt det til babyen min pga eksem. Men det hjalp ingenting. Han våkner like mye og kan være lys våken mellom 3 og 5. Så det har jeg sluttet med.

Eksemen er under kontroll nå, men ikke sovingen :-(

Det er vel legen som skal avgjøre om du skal gi det 2 ganger om dagen, ikke vi.

Skrevet

Jo det er jo det,men tenkte å få høre hva andre har gjort uansett.Kjedelig når de ikke sover ja...:o( Synd ikke phenamin hjalp dere,den virker her ja..

Skrevet

Veeeldig synd. Håpet liksom at nå skulle vi få sove litt, men må tydeligvis noe sterkere til!

Vallergan er det neste :-( LIker ikke å gi han slike ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...