Gå til innhold

Sitter i telefonkø hos Get


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg ventet i 14 min, foreløppig. Er jo veldig merkelig at med en gang det er fakturaperiode er det umulig å komme igjennom på telefonen.

 

Er det flere her som har mistet kanalene sine? Jeg har jo mistet over halvparten av kanalene mine.

 

Hvor lenge tror dere jeg må vente? Lurer på om jeg skal prøve igjen i morgen tidlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der satt jeg i telefonkø i går også, tok en halvtime før jeg fikk svar :S

 

Har ikke mistet noen kanaler, skulle bare si opp abonnementet mitt der jeg da.

Skrevet

Der kommer du til å sitte lenge....brukte store deler av juleferien der.

Hadde trøbbel med bredbåndet annenhver dag. Noen ganger fikk jeg tilbud om å bli ringt opp, skulle da få beholde plassen i køen....det tok gjerne 2-3 timer før de ringte... Ikke alltid den finksjonen slo inn heller.

 

Have fun!

 

 

Skrevet

Get suger, j*vla dritt!

Skrevet

Oi, det var dårlig ja! Når jeg jobbet hos viasat hadde vi en regel som sa at kundene ikke skulle vente i mer enn et minutt. Var selvfølgelig ikke alltid vi klarte det, men vi lå stort sett på hvertfall 80 % eller mer som ble svart innen et minutt hadde gått. Et kvarter er jo hårreisende!

Skrevet

Har du byttet jobb Mami?

Skrevet

Jupp :) fikk aldri den lønnen jeg skulle ha så jeg gadd ikke mer (var ansatt gjennom et rekruteringsbyrå)

Skrevet

vi har mistet mange av serieopptakene etter årsskiftet -

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...