Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Huff, tenk å ha en far med den statusen! ÆSJ!
Mininni Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Vi får i det minste håpe han ikke har forgrepet seg på dem også.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Mannen sjekket det ut og fant ut at det er bare 10 menn på 55 år som er miljonær i bergen så da skulle det ikke være så vanskelig for de som bor der å vite hvem han er.
Kakebakesøte Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Bare han får en skikkelig dom og straffes for det han har gjort mot alle de barna og kanskje barna sine. For en fyr! Fengselsstraff er egentlig ikke nok! Jeg er glad han endelig er tatt!!!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Barna hans er heldigvis voksne, så forhåpentligvis kan de takle det bedre enn hvis han hadde hatt to gutter på 12 og 14, for eksempel. Og de er flere enn en, noe som sikkert må være godt å ikke være alene om noe sånt.. Huff, for en sak.. Men veldig godt han virker til å være tatt - etter 30 år.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Huff ja, er helt enig med dere, stakkars barna hans. Uansett alder.. Ser at han er fra Åsane, utenfor Bergen..
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 11. januar 2008 #7 Skrevet 11. januar 2008 Og stakkars alle barna han har forgrepet seg på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå