miobell Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Sitter i sofakroken og slapper av.. Denne helgen har jeg IKM. Spennende!!! Vurderer å vente med å teste til mandag .. om ikke TR kommer da... Er ganske merkelig i kroppen... Trøtt og daff.. Småsulten hele tiden.Siden i går vært tung i puppene. ikke ømme, bare litt prikking og tyngdefølelse.. hehe... har jo ikke akkurst største puppene, så er ingen reel tyngde i de og stikking i sidene nederst i magen og litt øm, mest på høyre side.... Hatt litt symptomer denne perioden - men mye kan jo selvsagt være innbilt hvordan med dere andre som venter på IKM?
Isopora Gravid♥ Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Jeg tror mine symptomer er innbilte. tordde ikke mine flate pupper kunne vokse av å innbille seg å være gravid, hadde jeg vist det skulle jeg innbilt meg det for lenge siden.. hehe. Samboeren min sier de har blitt større også, det er litt rart i og med at jeg har gått ned 6 kilo i vekt, som syntes godt ellers, snart ikke noe igjen av meg. Ihvertfall, ikm i helgen, spottet litt rosa hele uka, mensen kommer nok, for tok en teste i dag til mårran, må jo skuffe meg selv før mensen kommer, for den testen var blendahvit. Hvorfor kommer alle de symptomene da? har aldri vært så øm i puppene før! har aldri kjent noe i puppene før mensen i i det hele tatt. Jeg blir jo irritert, vil bare bli gravid. vil ikke inn i 6 pp men men, kan ikke gi opp før mensen kommer! har litt murring da..
*tornerose* Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Jeg fikk tanta i dag. Kjipt! Men d er bare å kjøre på, blir mye kos når tanta sier adjø for denne gang :-D Blir spennende å høre hvordan d går med dg miobell :-) Håper d klaffer for dere :-) (hvis ikke så får du holde mg med selskap gjennom neste pp) -KLEM-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå