Gå til innhold

Antidepressiver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med bruk av medikamenter mot depresjon?

Tenker da helst på hvordan de påvirker sexlyst, følelsesliv og vekt/appetitt.

Er jo ille nok å være så deprimert at alt er et ork. Klarer ikke tanken på å bli sløvere eller feitere nå :-) Og sexlysten er langt fra bra, så gubben ser nok helst at ikke siste rest av den også forsvinner....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har gått på noe medisiner tidligere og har ikke merket noe hverken med sexlysten eller vekta.. men hvordan tabisser er det snakk om om jeg tør spørre?

:)

Skrevet

Vet ikke hva slags. Psykologen mente det kunne være noe for meg, men det var på slutten av timen, så vi tar vel opp tråden neste gang.

Er vel noe som skal få meg mindre trist og gjøre meg istand til å bearbeide div ting uten å føle fysisk ubehag (kvalme, magevondt o.l.)

Skrevet

Jeg la på meg av dem, det var vel eneste.. Men jeg erfarte at det er bedre å være uten. Med antidepressiver ble jeg så likegyldig, jeg var hverken glad eller trist, bare en flat tilstand som endte med at jeg ble verre istedet for å bli bedre fordi jeg ikke taklet å ikke føle noe...

Så jeg ville heller anbefale deg å prøve å klare deg uten, heller finne ett annet alternativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...