maria isabell Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 trudde eg slapp under kvalmen denne gangen, var så glad i dag er eg i min 7 uke og pang der kom kvalmen...har vert såååå dårlig i dag...har en hyper jente på 11 mnd....knall tøfft...men er overlykkelig over graviditeten:) bare lurer på om noen har tips mot kvalme, var dårlig sist også,men husker lite fra de 3 første mnd, var så syk...
Sofie-79 Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Du kan kjøpe Postafen kvalmestillende på apoteket reseptfritt, dette funker veldig bra for meg. Men jeg ble anbefalt dette fra min lege, så kanskje lurt å snakke med legen din først... Ellers, spis lite men ofte... Gjerne knekkebrød, frukt, eller youghurt..
maria isabell Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2008 tusen takk, vet at prostafen er fantastisk og sikkert,men eg ammer og da er det forbudt....begynner å bli ganske så desperat....vurderer å slutte med amminga,men det er jo litt tidlig....huff....sist gang tok eg av 10 kg (nektet å ta prostafen før på slutten av kvalme perioden, var redd det kunne skade fosteret,etter eg begynnte på prostafen forsvant 60 prosent av kvalmen) orker ikke å misse 10 kg på to mnd en gang til....huff...var jo sikker på at eg kunne ta prostafen,men nei da, ikke når en ammer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå