Gå til innhold

Noen som har like kort lunte som meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går rundt med masse dårlig samvittighet fordi jeg er til tider så kjeftete og gretten..

Har en to åring i sin rette trassalder og ei på snart ni,og ho i sin rette "før pubertet"...

Også jeg da,som er kjempehormonell.... uten lunte til tider...

Godt mannen min er som han er..ganske så rolig og bedagelig,som vet når han skal "holde kjeft".... (ha ha)

Når kvelden kommer og mine søte små sover kommer den dårlige samvittigheten i full fart og slår meg i tryne...ingen god følelse..

Noen flere som har det som meg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Har kort lunte, er som regel sambo som får gjennomgå, da, stakkar. Men han flirer bare, så enda godt det.

Er ikke noe særlig å gå rundt å være sinna heller. Klikker jo for alt.

Teller mye inni meg når det kommer til sønnen vår på 20 mnd. Han har jeg ikke glefsa til så langt, og jeg håper jeg unngår det...hehe

Har kjempe vondt i kjeven, går å biter tenna sammen hele tiden føler jeg....huff.

Skrevet

jeg også er sykt hissig for tiden.prøver å ikke være d ovenfor 3åringen. men her en kveld blei jeg så sint på samboern at jeg heiv tlf min i hodet hans

Skrevet

Her er lunta svært kort.. Den søte snille smilende jeg har forandret seg til ei som ikke lar noen slippe unna, men forteller "alle" hva de ikke gjør.Værst går det ut over kolleger, men også foreldre (jeg er lærer) har opplevd min "vrede". Og jeg som bare er 9 +1 på vei. Dette kan bli slitsomt..

Men resultatet blir godt, sier dem ;-)

Skrevet

He he, jeg kjenner meg igjen.

Min søte snille 4 åring som ikke helt har knekt koden på det å kle seg selv måtte jammen være i yttergangen litt over en halvtime igår, da den stae mora absolutt IKKE hadde tenkt å hjelpe ham med å ta på yttertøyet! Stakkars, han jobbet fælt, og han fikk ikke hjelp.

Min snart 2-åring må tåle et noe høyere toneregister når jeg kjefter på ham, men det ser ut som om han lærer mye av det.

De på jobb er sjokkerte over hvor raskt og konsist jeg svarer når de spør meg om ulike ting. Den ene ansatte kom inn i går og spurte om hun kunne få ut feriepengene sine. Nei, var det eneste svaret hun fikk før hun gikk slukøret ut i gangen.

Så ja - det er flere som har temperament for tiden.

Vi får bruke det til noe positivt. :o)

Skrevet

normalt sett er jeg en veldig hyggelig og blid person som smiler mye, men nå sitter smilet laangt inne må jeg si...Blir dritsur på sambo av ingenting, men han elsker å fyre oppunder, så han da får han også tåle ettersmaen av det=) hehe

Forleden dag stod jeg i kø på en butikk, og da smøyg ei dame seg nesten foran meg i køen..Holdt på å klikke!! hohoi..kjente at sinte-dama kom frem i lyset..Ellers er mennesker generelt ganske irriterende for tiden, det samme med hamsteren min..kan ikke han døøø?????? den springingen i hjulet sitt er ikke til å holde ut....grrr

hehee...så ja...sint=)

Skrevet

heh.. for meg har det egentlig vært motsatt.. er ikke så langt på vei da, men... jeg er bare skikkelig lykkelig over graviditeten :-) men sambo er ikke hjemme så er helt alene (foruten om hunden da) så jeg har ikke hatt noen og blitt skikkelig sinna på enda :-/

hehe.. men jeg hadde egentlig kort lunte før jeg ble gravid så håper det ikke blir noe værre nå :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...