Gå til innhold

3mnd og 39.6 i feber...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det farlig?? vært slapp og sovet i nesten hele dag.. vært våen i 2 timer til sammen..fikk paracet for 30 min siden, håper det hjelper...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Har babyen din fått vaksine?? Da kan det evt være en reaksjon på den. Det viktigste er at barnet har god almentilstand. Dvs spiser/drikker bra og er våken eller lar seg vekke. Når det er sagt, så skal man ha lavere terskel for å dra til lege/ legevakt med små babyer.

Er hun forkjølet eller er det feber uten andre symptomer?? Hvis det er det, ville jeg nok dratt til legen.

Skrevet

ikke fått vaksine nei, det er først neste uke.. spiser når han var våken, har smilt litt, men sutrer mye.. kun feber så langt.. skal jeg ringe lege??

Skrevet

Jeg ville kanskje ringt og hørt hva de sier. Babyer har generellt dårlig utviklet immunforsvar.. Lykke til.

Skrevet

målte igjen nå..38,3..er vel paracetn som virker, for nå sitter gutten min i fanget og sutter på fingrene sine:)..avventer litt til..skal ta temp om en time igjen tenker jeg..

Skrevet

Ring legevakta hvis du er usikker. De pleier alltid å spørre etter hvordan allmenntilstanden er, så lenge den er bra er det stort sett ikke noe fare:) God bedring til babyen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...