oblix Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Lillemann surver en del om dagen. For litt over en uke siden kom to tenner, men de er enda ikke oppe. Det jeg lurer på, er om det fortsatt gjør vondt? Er det slik at det blir bedre når tanna er helt oppe? Vi kan ikke ellers skjønne hvorfor han sutrer så mye. Noen med erfaring?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 min var sutrete noen dager etter jeg kjente den første gangen, er nok vondt til den har trengt helt igjennom, men helsesøster sa at nå når den er helt oppe så skal det ikke plage han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå