håpet omden lille... Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Er blitt spådd av tre stykker for en uke siden, og alle har sagt at jeg kom til å bli gravid i løpet av denne måneden? Tør jeg å tro på dette eller?
Jippppi Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Tro kan flytte fjell. Det å bli gravid er jo veldig vitenskapelig bevist, men samtidig tro jeg det skjer lettere når man selv har tro på dette og klarer å ha et avslappet forhold til det. Kjenner flere "slitere" som har blitt gravide naturlig rett før de skal inn til IVF behandling. Kan bare si TVI TVI.
jåsjenta Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Nja...jeg har blitt spådd gravid mange ganger uten at det har skjedd, men de spådde meg gravid når jeg faktisk ble gravid og:) (men mistet desverre til tross for at de spådde at svangerskapet kom til å gå fint). Men så skal det sies at det er mange som er helt ny på dette med spåing, og der tror jeg nok det kan vanke en del usikre svar ja. Men har opplevd at de mer erfarne har hatt mye rett på både meg og søstern min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå