Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 hva er best? klarer ikke å bestemme meg...
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Vi har todelt. Grunnen er at bagen er større på disse, og vi har Voskipose som tar en del plass. Vi fikk stor baby sist, så vi vil ha stor bagdel.
♥Tullerusk♥ Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Jeg har Duo...Synes det er greit med tanke på at baggen er større...
BlåklokkaVest Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Jeg er utrolig godt fornøyd med min kombi! Var godt fornøyd med den til førstemann, men enda mer til nr 2. Da hadde jeg nemlig 2 barn som benyttet vognen. Når vi da feks ville ut på tur med eldstemann, så var det gjort på et øyeblikk å ta ut bagen slik at den kunne brukes til sportsvogn :-)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Kommer litt ann på hva merke vogn du skal ha. Skal du ha f.eks simo, hadde jeg ikke vurdert kombi en gang. "Sportsdelen" er helt håpløs, altfor svær og tung. Veier over 20 kg den vogna. Da hadde jeg heller vurdert en vogn som i utgangpunktet er sportsvogn, men som går ann å ha bag i. Er jo ikke lenge du bruker bagen i forhold til sportsvognen, så viss du går for kombi, så vil jeg anbefale deg å legge mest vekt på sportsvogndelen. Duo har jeg ingen erfaring med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå