Gå til innhold

Svir i underlivet og har utflod

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette sopp? Lurer på om jeg har kjønssykdom :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noe av de symptomene sopp gir ja! men hvis det er det så er det over om noen dager etter at du har begynnt med behandlingen :)

Skrevet

Slike damer som har disse plagene pelmer jeg ut med en gang, totalt ubrukelig kaller jeg slike og skikkelig kvalmt og turn off. Ikke har de peiling på sin egen anatomi og fysiologi og attpåtil må spørre om råd som angår intimitet og hygienespørsmål... "yæææææææææææææææææækkkk" Kvalmt:-)

Skrevet

Du Yppert, du som liksom har greie på alt: Hva har dette med hygiene å gjøre??

Skrevet

Hør her ditt anonyme uhygeniske sjampingjongfitte. Hvis du har problem med PH-balansen, utflod, svie pga ørtogørti årsaker som kan forårsake ostehøne med svie, så trenger du vel ikke å komme her å forlange at jeg skal ha svar på at du er fantasiløs og har absolutt 0 peiling på intimhygiene. Jeg er mannfolk og har pinadø mer peiling på hvordan hønepartiet dit skal behandles enn deg selv. Dessuten så hører slike tråder inne på skravlesiden da det sikkeet er flere som lider av kronisk kavlisostsviehøne der inne!! og du har dessuten ødelagt ett par dager med sexlyst bare med et slikt innlegg for min del:-) "yææææææææææk"

Skrevet

Jeg har null peiling på intimhygiene???

Det er tydeligvis du som har det. Soppinfeksjon har da ingenting med dårlig hygiene å gjøre tvert i mot vil jeg si.

Skrevet

nei vel... hva er det du klager over da, hvis du har svaret på dette selv!!! Anbefaler deg full dåsevask, så får du ta resten senere:-) Late kjerring som ikke klarer å finne ut noe selv.. Her kommer jeg med gode råd og fornuftig veiledning i intimhygiene så sitter du her å rakker ned på meg!! skjerp deg.. dette er på grensen til hets etter min mening:-)

Skrevet

Hehehe du er morsom du Yppert:) Ikke jeg som sliter da. Jeg bare forsvarer den stakkaren som sliter.

Du skal i alle fall ha for at du lever opp til nicket ditt da, selv om det står null respekt av de inkompetente og meningsløse svarene du kommer med:) Et råd til deg fra meg: Få deg en annen hobby! Dette kan umulig gi deg noe.

Skrevet

hæææææææ.. inkompetent???????? Ikke legg skylda for at det var noen andre som lagde denne tråden.. det var du vennen:-) Hvis du mener å inneha så mye kunnskap, så bør du heller komme med rådene:-)

Skrevet

Hun har allerede fått råd:) Kan godt gjenta at man får kjøpt klotramizol på apoteket til en billig penge.

Du bare må ha siste ordet du. Har ikke du noen barn å ta vare på:)

Skrevet

Så klart jeg har barn:-) de sitter siden av meg med hver sin pc og har sine debatter og prat på nettby:-) Håper jeg... faen.. tror jeg skal sjekke litt hva de gjør på den pcn:-)

Skrevet

Litt høy nå? Send over en joint da.

Skrevet

Phuuuu.. det var nettby:-) Jointen må jeg vente med..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...