lilly01 Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Hej du, jag undrer en sak. Nær du har vart gravid fick du medicinering under de veckor du var gravid?
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Eneste jeg har fått etter innsetting er progestan piller som jeg skulle ta 3 ganger om dagen, stikkpiller.. Kommer til å høre m legen nå om det er noe annet jeg også bør ta siden spiren ikke vil være der så lenge.. Skrev tilbake til deg på innlegget mitt.. men spør her også jeg.. hvordan går det med deg??
lilly01 Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2008 Ok, du førstår att en kollega til mig har mistet 2 ggr i uke 8, og denne gangen har hon fått en ny (tror jag) sprøyte 1 gang i uken og er nu 12 uker på vei. Jag kan høre litt nermare med henne på mandag vad det er hon har fått. Hon sa att det bare er ca 7 stycken som har fått den og det har varit en økning i lyckade svangerskap hos dem. De vet ikke så mye en før det er så nytt. Det var så jag førstod det men som sagt jag får høre igen. Jag var på kontroll idag og hade en slimhinne på 8,5 mm vilket er mye bedre en førre gang vi prøvde. Så på tirsdag blir det insettning viss eggen øverlever upptiningen.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 ååå så spennende at du snart er ruger da.. jeg skal krysse alt jeg har nå for deg, selv beina hehe har fått mens ) Det må bare være vår tur nå!!!! Ja fint om du kan høre med henne.. takker for all hjelp jeg kan få.. klem
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Hei Lilly01 ) Jeg fikk beskjed om å ta tre 1/2 eggløsningssprøyter (som inneholder hcg); 1. på innsettingsdagen, 2. tre dager etter, 3. to dager etter. Dette fordi jeg ikke tåler Crinone Gel eller Progestan-kapsler. I Danmark er det vanlig å gi dette til de som har abortert flere ganger. Mine venninner som har mistet flere ganger har ikke fått dette tilbudet her hjemme. Itillegg til ass. hatching ble jeg gravid, men hadde MA i 8. uke. Det sies at de som har problemer med slimhinnen har lettere for å lykkes med fryseforsøk. Husker dessverre ikke grunnen. Lykke til med opptiningen!!!
lilly01 Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2008 Hej igen du. Har snacket med min kollega og det var pregnyl sprøyte (hcg) hon fick, 1 gang i uken til uke 12. Hon mistet 3 ggr innan de tog til denne metoden + att hon gick igenom en del prøver innan. De fant ikke noen direkte "feil" på henne men det kunne vare noe hormonellt i samband med graviditet. Det var visst litt vanskligt og måle. De var 5st som gick på dette og alle har haft bedre utfall till nå Du får græva vidare med de i porsgrunn og se vad de sier. Mitt fryseførsøk ser ut att gå rett i vasken igen. De 2 de tinte idag (2-delte) klarte sig ikke så imorra ska de tine det siste (4-delt). Har bare en liten strimma håp kvar og ingen som helst tro på morrondagen, så troligen Nordica neste. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå