Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 JEg har ett sånn ordentlig saueskinn, vasket det i maskina og smurt inn baksiden som j jeg ble annbefalt med mild håndsåpe. Men nå er det endelig tørket,og baksiden er som knallhardt flatbrød eller noe.... Hvorda få saueskinnets bakside og kanter mykt og fint igjken??
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Kjøp sånn spesialsåpe til lamme/saueskinn på Barnas hus og vask det på nytt. )
Puppetrollet Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Du må bruke ullshampo som de selger sammen med saueskinn på babybutikker og vaske det i maskinen på ullprogram. Anbefaler også å kjøpe lanolinkur fra Nøstebarn (1 ts i skyllemiddelkammer) Da blir det ekstra mykt og deilig. Har aldri hørt det der med håndsåpen. Merkelig råd.
Heaven har født::) Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 fikk bare beskjed om å bruke milo jeg,,,
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Jeg brukte Milo og vanlig ull-program, og det gikk bra.......
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Ja men det er jo milo og ull program jeg har brukt jo..... Det gikk bra skriver du, betyr det at når skinnet var tørt så var det like mykt og deilig på baksiden som når det var nytt? Jeg snakker ikke om ulla altså, men om baksiden.... HI
"gullet" Skrevet 13. januar 2008 #9 Skrevet 13. januar 2008 jeg har lammeskinn... d vasket jeg på ullprogram m vaskemiddel for ullklær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå