Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 JEg har ett sånn ordentlig saueskinn, vasket det i maskina og smurt inn baksiden som j jeg ble annbefalt med mild håndsåpe. Men nå er det endelig tørket,og baksiden er som knallhardt flatbrød eller noe.... Hvorda få saueskinnets bakside og kanter mykt og fint igjken??
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Det der gjorde jeg også :-/ Men dra det langs en hard kant, opp og ned til du får myknet det opp igjen. Et bord eller noe. Da blir det fint igjen!
It's all about me Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Det blir alltid stivt etter vask, men myknes raskt opp igjen når det tas i bruk. Har vaske mine mange ganger og de blir alltid som nye igjen.
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Trodde det skulle smøres med en fet krem på baksiden for å hilde skinnet mykt...
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 INTENSITY: Ja men blir dine sååååååå stive at de nesten kan brekkes da?? Slik som det kjennes ut nå virker det umulig at det der blir mykt igjen... HI
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Du skal egentlig strekke det hardt (bruk makt;) når skinnet fortsatt er fuktig. Du kan prøve å strekke det nå også, bare pass på at du ikke river det opp. Få hjelp av en eller annen og dra i hver deres ende.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Strekke det.???....jaha....blir huden på baksiden av skinnet mykt da da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå