Gjest Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Her er det absolutt mannen. Jeg har hatt en dag alene siden fødselen (svigermor passet). ellers tror jeg ikke jeg har vært borte fra henne mer enn en halvtime eller noe. Sambo derimot, er hos kompiser minst 2-3 ganger i uken, og da et par timer i slengen. Sammensatt av flere grunner... Jeg har dårlig samvittighet fordi jeg "dro han inn i voksenverdenen" (vi ble fort gravide, da var han vant til å bo hos mamma og gå på byen 3 ganger i uken) og at jeg ikke har noe å finne på uansett (kjenner ikke så mange her.)
~sjiraff~ Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Han kan vel kanskje involvere seg litt i dine venner da? Invitere de hjem til dere istedet? Her er det vel ikke så store forskjellen tror jeg. Jeg er desidert mest hjemme med snuppa, men sambo er jo da på jobb ikke på sosiale visitter..
~sjiraff~ Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Mente at han burde involvere deg i sine venner... Slik at de ble dine venner også )
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Det er vel likt. I perioder er jeg mye ute på farten, og andre ganger han. Ikke ment til deg, men jeg har en del jentevenner som syter over at mannfolka flyr mye ute på trenging og kompis besøk. Men igrunnen er det jo desse jentene som ikke går ut. De sier nei hele tida. Fedre kan vere hjemme de også Litt oppgitt.
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Jo han inviterer jo vennene opp da men... De er barnløse alle sammen, og vet ikke hvordan det er å ha barn. Så de kommer klokka 20 (leggetid), bråker og ler, skrur tv'n på fullt, slamrer med dører... Så da sender jeg ham heller ut...
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #7 Skrevet 11. januar 2008 Hehe ja men jeg har jo ingen plasser å gå...=P Kan jo sette meg på trappa men ser ikke helt vitsen i det liksom...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 11. januar 2008 #8 Skrevet 11. januar 2008 50/50 Jeg får sove lenge mens sambo tar snuppen=) Så får han gjøre som han vil mens jeg har henne.(det blir mest til at han sitter da datan da...) Har felles venner, så der er det likt. Har enda ikke vært vekke fra henne, det klarer jeg ikke enda
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #9 Skrevet 11. januar 2008 Gubben...til og fra jobb og når han skal innover å snekre litt på det andre huset..men det er greit..han jobber hardt og står på. :-) Men han reker ikke rundt med kompiser og fester svært skjelden ( 3-4 ganger i året kansje?)
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #10 Skrevet 11. januar 2008 Det var heller ikke ment for deg:) Jeg er vel kanskje så sær at jeg liker godt å ha en helge kveld alene. Blir ofte slik at mannen er på konsert ol.fredag, jeg er sammen med venner på lørdagen (elsker teater og konserter) og så har vi kinokveld hjemme hver søndag. Ingen av oss er dårlige neste dag, da er vi sammen med gutta.
nickoline og supermann Skrevet 11. januar 2008 #11 Skrevet 11. januar 2008 Tja. er nok sambo, men det er nok min egen feil....
fox`y Skrevet 11. januar 2008 #12 Skrevet 11. januar 2008 hær e d sambo som har mæst tid for sæ sjøl.han e bort annavær natt da,men når han e heim så e han stort sett ut å kjøre å sånn.sjelden han e inn hær ja hehe isåfall så legg han på sofaen å gape og snorke:) men men har da sine goe sia derre gubben å sjø.
hit og dit Skrevet 11. januar 2008 #13 Skrevet 11. januar 2008 I sommer var det mannen, og nå i des-jan så har det vert meg. Ellers så har det vert likt. Selv om du "drog han inn i voksen verden" så må han jo alikevel forholde seg til at det er slik hans verden er nå. Eg har forstått det slik at jenta dåkas tar flaske, og da har du jo ein unik mulighet til å la faren ha ungen. Kanskje han på pressast litt, men eg trur så absolutt at han vil takke deg i ettertid. Det er jo ei god tid for han å danne bånd til dattera på, når mor er borte og ikkje blander seg Mye å finne på i Bergen vel? Kanskje det er trening du kan delta på å bli kjent med noen eller andre kurs. Det er fine arenaer å bli kjent med folk på =) Sover Anikken så lett? Me har ofte besøk her. Leligheten er ikkje så stor, og døra til rommet står ofte åpen og ho sover godt. Noen ganger har ho våkna litt, men da har me berre byssa litt så sovner ho igjen.
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #14 Skrevet 11. januar 2008 Joa, hun tar flaske=) Hehe når jeg vil ha alenetid går jeg i dusjen ellr på do...=P Skal begynne å trene da=) uf, ja hun våkner uansett...=( og disse kompisene er HØYLYTTE.
Bruble Skrevet 11. januar 2008 #15 Skrevet 11. januar 2008 Gubben!!! Han er ute støtt og stadig, mens jeg er hjemme å passer ungene. Siden minsten kom til for 6 mnd siden har jeg hatt 2 timer hvor jeg ikke har hatt noe som helst ansvar for noen av ungene. Da var jeg på trafikalt grunnkurs. Men håper jeg kan få litt mere alenetid når minsten slutter med puppen.
hit og dit Skrevet 11. januar 2008 #16 Skrevet 11. januar 2008 Hehe, ser deg for meg der du sitter på do, ser ut vinduet og nyter aleinetida di. =) Kva med at samboeren din snakker litt med dei på forhånd da? Eventuelt at det kjem ein og ein eller to sammen? Eg budde og ein plass der eg kjente lite folk tidligare. Eg hadde kun NRK og sjukepleierbøkene å underholde meg med. Blæææ, hehe. Etterkvart så vart eg kjent med ei i samme situasjon, og så gjekk det slag i slag. Dette var på bygda og der er ein enten heldig og kjem til ei god bygd eller maks uheldig og kjem til ei drittbygd der ein ikkje blir kjent med noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå