enita Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Føler det er mye kvalme ute å går, er det bare meg som føler meg helt fin? Utenom sykt ømme pupper da, våkner til og med på natta når jeg skal snu meg for de er så vonde! Men heller det en kvalme da ) Er i 6 uke, så den kan vel kanskje dukke opp snart? Krysser fingrene for at den ikkje gjør det da )
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Da er vi iallefall to Ikke kvalm jeg heller, 6+4 i dag. Det med ømme pupper kan jeg også kjenne meg igjen i, jeg klarer nesten ikke sove på magen lenger. Noe som resulterer i svært dårlig og lite søvn da jeg er vant til å sove kun på magen. Gjort det hele livet.
mamman til juliprinsesse Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Vi er 3. jeg er 10+6 og har enda ikke vært kvalm, bank i bordet!!! deilig å slippe det!!!! lykke til videre og får håpe dere ikke blir kvalme!
vivalavi Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Er heller ikke kvalm, bare ømme pupper og veldig trøtt. Er ca 6 uker. tredjegangs fødende og synes det er helt rart og ikke være kvalm. Var super dårlig de andre svangerskapene... Men gkjett om jeg nyter det da
Trulte76 Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 jeg har mitt 3 svangerskap uten å være kvalm:) Å utrolig glad jeg slipper .. kun ømme pupper her også ja..kanskje litt trøttere enn vanlig da..men ellers helt fin og føler meg IKKE gravid i det hele tatt enda..jeg er 7+6
Jippi! Maibaby! Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har vært veldig lite kvalm (er i 11. uke nå), og priser meg lykkelig for det. Har vært kvalm til tider, men ikke kastet opp en gang, og kvalmen har bare vært i "bakgrunnen", ikke tatt helt overhånd... Er imidlertid utrolig trøtt fremdeles, og har vært det sden før jeg fant ut at jeg var gravid.
ny_mamma Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Heisann:o) Uke 11 på meg, nesten ikkje vert kvalm, bare visst jeg er trøtt eller sulten. Men er sinnsykt trøtt og ømme bryst. Jaja er verdt det:o)
microtiger Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 Jeg er 7+3 og ikke merket noe til kvalme enda Krysser fingre for at det fortsetter sånn
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #9 Skrevet 13. januar 2008 ikke noe kvalme her i gården, ikke med min første heller. Priser meg lykkelig for det.
trulta83 Skrevet 13. januar 2008 #10 Skrevet 13. januar 2008 Hei, Jeg har heller ikke vært noe særlig kvalm. Kanskje litt i bølger, men det teller jo ikke i forhold til folk som ikke gjør annet enn å spy stakkars =) Er 7+2 i dag, og har syyykt ømme pupper, måtte gå opp til c cup for to uker siden.
lana<3 Skrevet 13. januar 2008 #11 Skrevet 13. januar 2008 Ikke snakk for høyt dere i uke 7, det kan ennå komme...har tatt mine forholdsregler og går på multivitaminer + begynte på b6 igår...skal ta akupunktur og kiropraktor neste uke...hadde hyperemesis sist svangerskap og gjør nå alt for å få det litt svakere denne gangen...venter kvalmen om 2-3 uker er nå kun 4 uker på vei.... Lykke til dere og håper ikke no kvalme kommer deres vei denne gang:)
Elipepsi Skrevet 13. januar 2008 #12 Skrevet 13. januar 2008 Jeg finnes heller ikke kvalm. Var ikke det forrige svangerskap heller, så jeg satser alt på å ikke bli det nå heller. Har forresten vært sykt tørst i dag?! Har helt i meg en liter vann, bare den siste timen? Snålt, hva kan det ha seg?
CSN90 Skrevet 14. januar 2008 #13 Skrevet 14. januar 2008 jeg er heller ikke kvalm.. Jeg lurer på hvorfor, for sist jeg var gravid var jeg utrolig kvalm..:S Spydde opp alt jeg spiste, va grusomt! Nå er jeg ikke plaget me NOE... Merkelig... Ømme pupper har jeg alltid en uke før mensen, så min måte på at jeg mistenkte graviditet var at jeg ikke fikk ømme pupper.. Men håper nesten jeg merker NOE snart, tror nesten ikke på at jeg er gravid, er i uke 6.
bolleriovnen Skrevet 20. januar 2008 #14 Skrevet 20. januar 2008 Var ikke kvalm med 1. mann, og ikke foreløpig denne gangen heller...(7 uker) men kjenner litt kvalme når jeg er sulten..
menmybaby Skrevet 20. januar 2008 #15 Skrevet 20. januar 2008 er ikke så veldig kvalm jeg heller,er i uke 7 nå har vært veldig syk og til å med innlagt på sykehuset pga kvalme og oppkast men håper at det ikke kommer nå!!
Trulte76 Skrevet 20. januar 2008 #16 Skrevet 20. januar 2008 jeg er ikke kvalm og utrolig glad for det )) Jeg hater å spy, så greit jeg slipper det ja. Sinnsyke ømme pupper til tider..men det varierer fra dag til dag.. jeg er 9+0 idag..begynner å nærme meg 12 nå
Trulte76 Skrevet 20. januar 2008 #17 Skrevet 20. januar 2008 hahahaha ser jeg har svart på denne før..en gammel tråd med andre ord
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #19 Skrevet 20. januar 2008 er inne i 7. uke, og bare kvalm når jeg er sulten... ikke ømme pupper heller, bare følsomme brystvorter. Håper det holder seg sånn. Noen som vet om kvalme går i arv?
❤lille stjerne❤ Skrevet 20. januar 2008 #20 Skrevet 20. januar 2008 Forvillet meg inn på siden ved en feiltagelse. Men tenkte jeg like godt kunne svare mens jeg er her. Nei, man trenger ikke være kvalm. Jeg var aldri kvalm et eneste øyeblikk da jeg var gravid med min datter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå