Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Noen som har silikon som har fått barn etterpå? fikk dere isåfall melk? og hvordan ble puppene etterpå? Jeg fikk etter min første, fordi jeg ikke hadde NOE igjen.. bare to lefser som hang der var ikke innmat igjen på de liksom... min mor på 40 hadde mer hengepupper enn meg på 20.. men bryr meg ikke så mye denne gangen da, uansett om de henger så er det ihvertfall noe der! Håper bare at jeg fremdeles kan amme
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 emm mente at min mor hadde midre hengepupper enn meg! =)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Er det virkelig ingen som vet noe om dette?
jannicke21 <3juli 08<3 Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 hei. har ikke persolnig erfaring, men min mor tok silikon etter at hun hadde fått 2, oxo fik hun en til etter det, å hun ammet å det gikk helt fint, hun sir at det ikke har blitt noen froandring på hennes bryster etter at hun ammet den siste;)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Tkk takk det var godt å høre... det skal vel egentlig gå bra da..men jeg kommer til å vente spent fordi om
Deidei Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Jeg la inn silikon for nærmere 6 år siden.. Har ei jente på 10 år, og trodde ikke jeg skulle ha fler.. Men nå er jeg gravid og venter en gutt i april.. Er også veldig spent på om amming vil fungere for meg. Hører mye positivt og har flere venner som har fått det til.. Så jeg får bare smøre meg med tålmodighet og prøve meg fram og se...........
humla80 Skrevet 11. januar 2008 #7 Skrevet 11. januar 2008 Alle de jeg kjenner som har ammet med silikon sier at det ikke har vært noe problem. Masse melk! Eneste har jeg hørt er at man har mere spreng i puppene enn de med uten silikon. Kanskje man vil få litt mere hengepupper etterhvert da, skal jo bli morro å se, men uasett må man jo bytte innleggene etter noen år så en reoperasjon kan jo være greit å tenke på etter noen par år.
-kate Skrevet 12. januar 2008 #9 Skrevet 12. januar 2008 Heisann! Har ingen personlig erfaring, har selv tatt brysreduksjon og ikke kunnet amme, men min beste veninne har silikoninnlegg. Hun er nå gravid med nummer 4 og fikk innleggene før hun fikk første barn. Hun har hatt masse! melk og ingen problem med amming og brystene er flotte nå, også!!
SuperMoM <3 Skrevet 12. januar 2008 #10 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har ingen erfaring om sånt selv,men jeg las inne på ei internett side om brystoperasjoner og amming. Der stod det at ved silikon og/eller brystløft så kunne man amme etterpå,men med brystreduksjon var sjansen større for at man ikke kunne amme. Ikke vet jeg,men det var det som stod der iallfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå