~~¤~~Jøssica~~¤~~ Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Lurer på hvor lenge media skal melke den kua nå......... (Ikke missforstå meg.... syns det er flott at de har tatt han, men syns media har en tendens til å "bare skrive om store saker" og glemme alle andre, blir litt lei av å bare lese om Valla saken, eller Maddie saken, eller lomme mannen. Alt med måte!)
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Det er jo en overgrepsmann som har holdt på siden han var 25 år. Mest sannsynligvis lenger og mest sannsynligvis har han langt flere offer. Den fortjener mer oppmerksomhet enn valla:) Det jeg håper på at media ikke bare fokuserer på at broren var lensmann. Det sensasjonsfokuset kan de spare seg.
~~¤~~Jøssica~~¤~~ Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2008 Ja, enig i det. Broren var nok helt sikkert uvitende om hva broren drev med. Det blir helt feil. Men VGnett har nå hele 6 artikler nedover på siden bare om lommemannen, tidligere i dag var det litt flere. Og det er greit de gir det oppmerksomhet, det er jo en sak som selger. Og forhåpentlig vis vil det avdekke flere av hans offre og. Poenget mitt var vel mere medias "overdekkning" av enkelte saker, lommemannen er vel ikke så veldig bra eksempel, er vel mere vallasaken og den typen:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå