Gå til innhold

hmm ;) termin 05.mai -konsert 12.april

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er litt barnslig av meg,hihi men backstreetboys kommer 12 april og jeg har selvsagt termin 05 mai.. hva ville dere ha gjort? :s jeg kan sitte helt bak eller hvor som helst,bare jeg får se de igjen.. skulle egentlig i 2005 men selvsagt var jeg høygravid DA også!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Thja, var på sirkus dagen før fødselen jeg, det var ikke å anbefale. Bekkenløsning og harde trebenker er ikke noe særlig hehe. Har du sitteplass så går det sikkert greit, bare det ikke blir for høy musikk da

Skrevet

Helt ærlig??? Synes ikke man skal ta sånne sjanser som høygravid, selv langt bak så kan man komme ut for ville tilstander på storekonseter...blir jo fort endel styr på vei inn og ut også... Ikke en gang Pink Floyd er vært det ;)

Først babys, så mammas behov, selv om det er rimelig kjipt... ;)

Skrevet

hihi, er lov å håpe? ;) Nei, jeg vil ikke utsette snuppa mi for noe som helst men kan drømme meg bort da <3

Skrevet

Jepp...drømme er lov..sukk jeg drømte meg bort i fjor...sukk og sukk...men fikk en live dvd og cd av pappa som plaster på såret ;) Du får ordne deg det..pluss en halvkilo sjokolade så kan du sitte å mimre og grine en hel kveld med ei god venninne mens dere ser BB og gumler :-D

Skrevet

har desverre ingen venninner her men kan allikevel sitte å se på de gutta alene jeg :P bare kaste ut sambo så kan han bowle eller noe med kameraten sin

Skrevet

Er vel ikke noe i veien for en konsert da så lenge du ikke har planer om ¨å stå i massen foran scenen. Holder du deg bak kan du sikkert sitte og slappe av mens du nyter konserten!

Skrevet

GO FOR IT!

Ser ingen grunn til at du skal droppe en konsert bare for at du er høygravid. Eneste er jo hvis du føder før, så går billettpengene rett i vasken.

Du trenger å unne deg en slik opplevelse :-)

Skrevet

Jeg var på byen den dagen jeg hadde termin jeg, for ei venninne, som ikke har så veldig mange andre venner, hadde bursdag. Det gikk helt fint det egentlig. Fant med en myk krakk og satt der og hang;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...