Phantom´ Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Dere som bærer; har dere en spesiell type/merke å anbefale? Vil gjerne ha en som kam benyttes fra babyen er ganske fersk. Ser det finnes ulike modeller og stoffer. Kikka på noen som het Eden, som var laget av fløyel. Så jo veldig deilige ut de da. Har også fått inntrykk av at de varierer litt i kvalitet. Alle anbefalinger mottas med takk!
Papegøyeblomst Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Anbefaler deg å bestille fra www.babyhawk.com Der kan du velge blandt hundrevis av forskjellige farger/mønstre. Er de samme som selges på Lotusbarn for 800 kr, men pga den lave dollarprisen kommer det på ca 500 kr inkl frakt når du bestiller fra usa ( jeg har bestilt to stk derfra, kommer rett i postkassa og har ikke betalt toll). Jeg bruker mine (har en i sort mønster og en i tigerstripe-mønster) nesten daglig, gutten min er snart 5 mnd. Veldig behagelig, synes både han og jeg!!!
-Petrine- Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Jeg har en Krusedull. Er veldig fornøyd med den. Rask levering og mange stoffer å velge mellom. Veldig behagelig i bruk http://www.krusedull.net/krusedull/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå